رئیس‌جمهور آینده باید بنیه انقلابی داشته باشد/ منتخب مردم در سال 1400 نباید اقتصاد کشور را شرطی کند
[

«حمیدرضا فولادگر»، عضو جامعه اسلامی مهندسین در گفت‌و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه شرایط کشور به هیچ عنوان پذیرای آزمون و خطا برای دولت آینده نیست گفت: شرایط کشور به نحوی است که چندان امکان سعی و خطا برایمان وجود ندارد که بخواهیم افراد یا گروه ها و یا برنامه هایی که خالی از تجربیات گذشته نظام باشد و یا قابل ارزیابی نباشد را وارد رقابت‌های انتخاباتی 1400 کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه نمی‌توان برای انتخابات 1400 به دنبال فردی به عنوان ناجی مملکت و مردم باشیم ادامه داد: نمی توان فردی به ماجرا نگاه کرد، شرایط اقتصادی، اجتماعی، بین المللی و منطقه‌ای پیچیدگی‌هایی را دارد که اساسا نمی توان یک فرد را مسئول رسیدگی به تمام این امور در نظر گرفت. باید یک گروه برای اداره کشور در نظر گرفته شود.

,

نماینده سابق مجلس با اشاره به اینکه فرد منتخب در سال 1400 باید با یک گروه و ارائه برنامه وارد انتخابات شود عنوان کرد: کسانی که قصد کاندیداتوری در انتخابات 1400 را دارند باید افراد اصلی حلقه مدیریتی خود را معرفی کنند، معاون اول، وزیر اقتصاد، وزیر امور خارجه و نیز برنامه ها و راهکارهای برون رفت از مشکلات فعلی را برای عموم مردم ارائه دهند.

,

فولادگر با اشاره به اینکه داشتن راهکار برای مشکلات کشور مهمترین شاخصه رئیس جمهور آینده است تصریح کرد: رئیس جمهور آینده نباید اقتصاد کشور را شرطی کند؛ اقتصاد کلان، اقتصاد خرد، تولید، رکود، تورم ریشه های مشکلات امروز کشور است، اگرچه سیاست های کلی در کشور تعیین شده و وجود دارد اما باید به طور مشخص راهکار ارائه شده و مردم به راهکارها رای دهند، زمان شعار دادن و کلی گویی ها سپری شده است.

,

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه داشتن بنیه انقلابی یکی دیگر از مهمترین شاخصه های رئیس جمهور آینده است عنوان کرد: چه منتخب مردم و چه حلقه مدیریتی رئیس جمهور آینده باید بنیه انقلابی داشته و دیدگاه ها و مواضع متناسب با سیاست های نظام را داشته باشند.

,

وی با اشاره به اینکه داشتن تدبیر لازمه رئیس جمهور آینده کشور است تاکید کرد: رهبر انقلاب بارها تاکید کردند که انقلابی بودن به معنی بی تدبیری نیست. داشتن تدبیر و انقلابی گری باید توام با هم باشد.

,

این نماینده سابق مجلس با اشاره به اینکه باید کسانی بر مسند کار قرار گیرند که پاک دست باشند گفت: نباید دغدغه فساد مالی و شبهات درباره مسائل مالی و پیشینه مسئولان وجود داشته باشد. 

,

انتهای پیام/ک

,

 

,

 

,

 

,

 

]
عضو جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به اینکه باید کسانی بر مسند کار قرار گیرند که پاک دست باشند گفت: نباید دغدغه فساد مالی و شبهات درباره مسائل مالی و پیشینه مسئولان وجود داشته باشد.