اهداء بیش از ۲۳۰ سری جهیزیه بین نوعروسان رودانی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ این روزها خبر ازدواج فردی را که می شنویم ناخوداگاه به فکر تامین جهیزیه و هزینه های آن هستیم، حتی اگر خود و حتی اگر از فرزندانمان نیز نباشد، نرخ دلاری که روز به روز افزایش پیدا می کند و آمار ازدواجی که ماه به ماه کاهش می یابد می تواند بستر مناسبی برای آسیب های اجتماعی باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

در این بین اما هستند افرادی که به جای گرفتن کاسه چه کنم، دست یاری به نیازمندان داده و آنها را در این امر مقدس کمک می کنند، سنتی که اگر انجام پذیرد نصف دین شخص مسلمان را کامل می کند و بدون شک فرد کمک کننده نیز در این کار خیر سهیم است و روزی اش را نزذ خدای خود می خورد.

,

در همین رابطه علی موذن نسب فرمانده حوزه بسیج حمزه سیدالشهدا(ع) خراجی رودان در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: ۲۳۰ سری جهیزیه به همت کارگروه سازندگی و مردم یاری قرارگاه تحول محلات شهید سالاری نژاد سردنگ کمیز با همکاری خیرین تهیه و در هفته دفاع مقدس بین زوج های جوان شهرستان رودان توزیع خواهد شد.

,

وی افزود: یکی از طرح هایی که سپاه در زمینه ازدواج آسان در دستور کار خود قرار داده است تأمین جهیزیه برای زوج های نیازمند است.

,

فرمانده حوزه بسیج حمزه سیدالشهدا(ع) خراجی رودان با بیان اینکه خدمت به زوج های کم بضاعت و تسهیل ازدواج جوانان اقدامی ارزشمند است، ادامه داد: ترویج فرهنگ ازدواج آسان بین خانواده ها از اهداف مهم قرارگاه های تحول محلات می باشد.

,

مودن نسب خاطر نشان کرد: کرونا در کنار خسارت‌ها، فرصت‌هایی را به همراه داشت که از جمله آن ترویج فرهنگ ازدواج کم‌هزینه و تجملاتی می باشد و ‌این جهیزیه‌ها با حفظ شأن و جایگاه و کرامت افراد توزیع می‌شود و تمهیدات لازم برای پنهان ماندن اسامی افراد دریافت‌کننده پیش‌بینی شده است.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده حوزه بسیج حمزه سیدالشهدا(ع) خراجی رودان از توزیع ۲۳۰ سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند این شهرستان در هفته دفاع مقدس خبرداد.