یکی از مطالبات جدی نمایندگان مجلس حضور رئیس جمهور در جلسه دفاع از وزیر صمت است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، اظهار داشت: یکی از مطالبات جدی نمایندگان مجلس این است که رئیس جمهور برای دفاع از وزیر پیشنهادی در مجلس حضور یابد.

وی افزود: در واقع فرد پیشنهادی ارزش آن را داشته باشد که رئیس جمهور برای دفاع از وی در مجلس حاضر شود.

حسینی کیا تصریح کرد: رئیس جمهور باید برنامه‌های وزیر پیشنهادی را برنامه خود بداند که قرار است در این مدت کم، سکان یک وزارتخانه را برعهده بگیرد.

وی عنوان کرد: رئیس جمهور باید از وزیر پیشنهادی دفاع کند که وی چه توانمندی‌هایی دارد و مخصوصاً در این شرایط حساس چه برنامه هایی دارد تا مشکلات را حل کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: یکی از مشکلات جدی، عدم نظارت جدی بر بازار است؛ همچنین عدم حمایت از صنایع و واحدهای تولیدی از دیگر مشکلات موجود است.

حسینی کیا خاطرنشان کرد: همچنین در عرصه فولاد، ‌خودرو و شمش نابسامانی های زیادی وجود دارد.

وی افزود: مشکلات تنظیم واردات با صنایع کشور نیز از دیگر مسائل موجود است؛ در برخی عرصه‌ها به اندازه‌ای واردات افزایش می‌یابد که صنعت دچار مشکل می شود.

حسینی کیا بیان کرد: این موارد از مطالبات جدی است و فردی توانمند را می طلبد که بتواند مسلط بر کار باشد.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه درباره اعتراض نمایندگان به حضور وزیر پیشنهادی صمت در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس مقررات مجلس شورای اسلامی وزیر پیشنهادی برای رای اعتماد وارد صحن مجلس می شو و قبل از اینکه رای اعتماد اخذ کند نمی تواند در صحن مجلس حضور یابد.

حسینی‌کیا گفت: البته حضور وزیر پیشنهادی در کمیسیون‌ها بلامانع است.

وی عنوان کرد: از آنجا که حضور وی بر خلاف مقررات بوده برخی نمایندگان به وی تذکر دادند و وی جلسه را ترک کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
به گفته حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا, عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی یکی از مطالبات جدی نمایندگان مجلس حضور رئیس جمهور در جلسه دفاع از وزیر صمت در مجلس است.