اعزام گردان امام حسین(ع) کاشمر به منطقه مرزی شمال شرق کشور
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کاظم نجاتی، فرمانده گردان امام حسین (ع) کاشمر در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: 30 نفر از بسیجیان گردان امام حسین (ع) در راستای ماموریت ذاتی خود به منطقه ماموریتی شمال شرق کشور اعزام می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه ماموریت ذاتی این گردان، یک ماموریت دفاعی و امنیتی است، خاطرنشان کرد: این تعداد از بسیجیان حدود 15 روز در منطقه مرزی حضور دارند و آموزش های لازم را نسبت به نوع تاکتیک و تکنیک های مقابله با دشمن را کسب می کنند.

,

فرمانده گردان امام حسین (ع) کاشمر با تاکید بر اینکه بسیجیان در این ماموریت نسبت به حوزه استحفاظی ماموریت دفاعی خود آشنا می شوند و آموزش های لازم را می بینند، تصریح کرد: اعزام بسیجیان گردان هر 45 روز یکبار از شهرستان اعزام می شوند.

,

وی همچنین در ادامه اذعان کرد: هدف ما از برگزاری چنین اردویی ارتقاء آمادگی سطح یگان اعم از نیروهای بسیجی و وظیفه، آشنایی بیشتر با زندگی در شرایط سخت و در واقع اجرا و تمرین انواع تکنیک‌های مقابله با دشمن است.

, .,

نجاتی با اشاره به اینکه دوره آموزش تکمیلی بسیج هر ساله در شهرستان برگزار می شود، عنوان کرد: ماموریت دفاعی از حوزه استحفاظی شهرستان و ماموریت دفاعی امنیتی به برادران ناجا در راستای برقراری و مقابله اغتشاشات داخلی کمک می کند.

,

انتهای پیام/

]
نجاتی از اعزام بسیجیان گردان امام حسین(ع) به منطقه شمال شرق کشور با هدف ارتقاء توانمندی و نمایش اقتدار نیروهای مردمی خبر داد.