40 درصد ظرفیت حوزه معدنی کشور در استان کرمان است
[

به گزارش "راه آرمان" محمدرضا پورابراهیمی صبح امروز در دیدار عزت‌الله اکبری‌تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با حجت الاسلام والمسلیمن حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به دلایل دعوت از رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس برای سفر به استان کرمان اظهار داشت: استان کرمان ظرفیت‌های زیادی در حوزه صنعتی و معدنی دارد و حضور در رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در استان به این جهت اهمیت زیادی دارد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی پیگیری نگاه و رویکرد تخصصی مسائل مربوط به صنعت و معدن در حوزه استان آن مورد توجه است افزود: مشکلات واحدهای صنعتی و معدنی استان کرمان و موضوعات مربوط به حوزه صنعت و معدن در استان در این سفر با حضور رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 40 درصد ظرفیت حوزه معدنی کشور در استان کرمان است ادامه داد: بخشی این ظرفیت‌ها در حوزه ذخایر و بخشی در حال بهره‌برداری است.

, راه آرمان,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
محمدرضا پورابراهیمی از وجود ۴۰ درصد ظرفیت حوزه معدنی کشور در استان کرمان خبر داد و گفت: بخشی از این ظرفیت در حال بهره‌برداری است.