ارائه خدمات پزشکی رایگان به 150 نفر از مردم مناطق کم برخوردار یزد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمداحسانی در مصاحبه با خبرنگار یزدرسا، گفت: ارائه خدمات درمانی به اقشار مختلف مردم یکی از خواسته‌های به حق آنها بوده و برخی دستگاه‌ها نیز سعی می‌کنند در کنار وزارت بهداشت خدمات بهداشتی و درمانی را به مردم عرضه کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  یزدرسا،,

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی استان یزد ادامه داد: یکی از این دستگاه‌ها سازمان بسیج مستضعفین است که با ورود به حوزه بهداشت و درمان به ارائه خدمات به اقشار مختلف مردم به ویژه بسیجیان و مردم مناطق محروم پرداخته و در کنار ایجاد مراکز درمانی در نقاط مختلف، گروه‌های جهادی و تیم‌های پزشکی را نیز سازماندهی و به مناطق کم برخوردار اعزام می‌کند.

,

وی تاکید کرد: سازمان بسیج جامعه پزشکی یکی از مراکز فعال در حوزه بهداشت و درمان در مجموعه سازمان بسیج است و در سالهای اخیر اقدامات خوبی در این مسیر انجام داده است.

,

 جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی استان یزد با اشاره به اینکه بهبود سلامت و محرومیت‌زدایی در حوزه سلامت به ویژه در مناطق محروم وکم برخوردار از جمله اهدافی بوده که این سازمان  به صورت جدی پیگیر آن است، گفت: تیم‌های بهداشتی ودرمانی به مناسبت چهلمین سالگرددفاع مقدس در چندین مرحله خدمات  رایگان را به نیازمندان مناطق کم برخوردار سراسر استان ارائه می کنند.

,

احسانی گفت: در منطقه چاهک و روستا های پیرامون با اعزام تیم پزشکی متخصص متشکل از داخلی، زنان وزایمان، مامایی وتکنسین دارویی 150 نفر از خدمات پزشکی به همراه داروی رایگان بهره مند شدند و با نیاز سنجی و پالایش صورت گرفته این اعزام ها با حضور دیگر متخصصین طی هفته های آتی ادامه خواهد داشت. 

,

وی تاکید کرد: به مناسبت جهلمین سالگرد دفاع مقدس تیم های جهادی بهداشتی ودرمانی به مناطق شهرستان ابرکوه و رباط پشت بادام اعزام خواهند شد.

,

انتهای پیام/

]
احسانی از ارائه خدمات رایگان پزشکی به 150 نفر از مردم نیازمند مناطق چاهک وروستاهای پیرامون از توابع شهرستان خاتم به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس خبر داد.