ایجاد بیمارستان سیار یکی از افتخاراتی است که از ابتکارات دوران دفاع مقدس درس گرفتیم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سید رضا مرتضویان در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در خصوص فعالیت های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و فعالیت های کاردرمانی در مبارزه با ویروس کرونا، اظهار کرد: ایثار و فداکاری های هشت سال دفاع مقدس بر همه آشکار است که جانفشانی ها و ایثار رزمندگان و مردم برهیچ کس پوشیده نیست؛ این دشمن قداری که شمشیر خود را رو بسته بود و با حمایت بیش از 30 کشوری عربی و همه کشورهای غربی و شرقی به جنگ ما آمد و قسمتی در خاک جمهوری اسلامی ایران را اشغال کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شهید صدوقی اصفهان گفت: رزمندگان و مردم ایران با ایثار و از خودگذشتگی توانستند آن ها را شکست دهند و از خاک خود بیرون کنند.

,

وی افزود: امروز با یک دشمن دیگر روبه رو هستیم که قابل رویت نیست و همه دنیا را درگیر خود کرده و اکنون هم به فداکاری و ایثار نیاز است و امروز می بینیم که سربازان این جنگ نیروهای های بهداشت و درمان کشور هستند.

,

سردار مرتضویان با توضیح اینکه همه کادردرمان، پرستاران، پزشکان و خدمه بیمارستان ها و مراکز بهداشتی با ویروس کرونا مبارزه می کنند، بیان کرد: هر روز شاهد شهادت یک و یا چند نفر از خدمتگزاران حیطه بهداشت و درمان را می شنویم و این نشان دهنده این است که خط شکنان ویروس کرونا این عزیزان هستند.

,

وی تصریح کرد: با ایثار و فداکاری ها و تحمل سختی هایی که رزمندگان در دوران دفاع مقدس داشتند این عزیزان هم با همین پشتکار این ویروس منحوس را شکست می دهیم و می توانیم آسایش و آرامش را برای کشور و مردم عزیز ارمغان بیاوریم.

,

رئیس بیمارستان شهید صدوقی اصفهان اضافه کرد: البته این شکست دادن و ایجاد آرامش و سلامتی در کشور معطوف بر این است که هماگونه که مردم در دفاع مقدس همراهی کردند و در صحنه بودند و هر بحثی که مسئولان کشور می خواستند، اجرا می کردند که توانستیم به موفقیت های زیادی برسیم، امروز هم مردم همراهی کنند و پروتکل های بهداشتی را عمل کنند تا کادر درمان هم بتواند کار خود را به بهترین نحو انجام دهد.

,

وی در خصوص اجرای بیمارستان سیار شهید صدوقی در اصفهان خاطر نشان کرد: فعالیت های ایجاد بیمارستان سیار شهید صدوقی در اصفهان در مراحل پایانی خود است، که امیدواریم بتوانیم خدمت رسانی را به زودی انجام دهیم.

,

سردار مرتضویان ادامه داد: ایجاد بیمارستان سیار و صحرایی یکی از افتخاراتی است که از ابتکارات دوران دفاع مقدس درس گرفتیم و بیمارستان سیاری را آماده کردیم که می تواند بیماران و مصدومان بحران های مختلف را پوشش داده و کمک کند.

,

وی در پایان گفت: ظرفیت این بیمارستان با 70 تخت بستری شروع شده و این امکان را داریم که بیمارستان را گسترش دهیم حتی دو تا سه برابر این تعداد کنیم؛ زودتر از یک ماه آینده بیمارستان سیار راه اندازی می شود.

,

انتهای پیام/

]
رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شهید صدوقی اصفهان گفت: ایجاد بیمارستان سیار و صحرایی یکی از افتخاراتی است که از ابتکارات دوران دفاع مقدس درس گرفتیم و بیمارستان سیاری را آماده کردیم که می تواند بیماران و مصدومان بحران های مختلف را پوشش دهد و کمک کند.