بازدید معاون فرهنگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) از شبکه اطلاع رسانی مرصاد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ،  بهرام میرزایی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: شبکه های اجتماعی به یک جزء جدایی ناپذیر در زندگی جوانان تبدیل شده است.

وی خاطر نشان کرد: امروزخطر فضای مجازی و بستر اینترنت از خطراتی که در بیرون از خانه فرزندان و نسل جوان ما را تهدید می کند بیشتر است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: اینترنت فقط یک بسترسرگرم کننده نیست، این فضا علاوه برامکانات و ایجاد بستر تعاملی سریع و راحت می تواند قتلگاه خطرناکی برای نسل جوان باشد.

وی ادامه داد: به جهت اینکه امکان کامل کنترل و هدایت فضای مجازی، متناسب با سیاست‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی جوامع وجود ندارد، مخاطرات و تهدیداتی متوجه جوامع مختلف است و طبیعتا کشور ما هم از این آسیب ها در امان نیست.

این مسئول خاطر نشان کرد: هر اندازه که به صورت هدفمند و مقتدرانه در این فضا حاضر و فعال باشیم، برکات و آثار آن در جامعه قابل لمس خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
بهرام میرزایی, معاون فرهنگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه امروز یکشنبه با حضور در دفتر شبکه اطلاع رسانی مرصاد، از فعالیت های این مجموعه خبری بازدید کرد.