تشریح اهم اقدامات انتظامی شهرستان سرپل ذهاب در شهریورماه سال جاری
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  منوچهر رضایی در گفتگو با خبرنگار بازی دراز ضمن تشریح عملکرد شهریور ماه سال ۱۳۹۹ انتظامی شهرستان گفت: کشف سرقت ۲۱ فقره، دستگیری سارق ۲۸ نفر، دستگیری معتادین متجاهر ۵ نفر، دستگیری محکومان مرتبط با پرونده های قضایی (مجرمین ، مجلوبین و ...) ۷۰ نفر از اقدامات انتظامی این شهرستان در شهریور ماه سالجاری است.

وی در ادامه توقف وسایل نقلیه به تعداد ۱۴۷ دستگاه، اعمال قانون و برخورد با تخلفات راهور ۱۲هزار و۲۲۰ فقره ،بازدید و سرکشی از تعداد ۱۵۰ واحد صنفی، پلمب تعداد ۲۲ واحد متخلف صنفی و فاقد پروانه در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا را از دیگر اقدامات دانست.

سرهنگ رضایی افزود:  ارائه خدمات قضایی به همشهریان را ۴۸۳ فقره، ماموریت های فوریت‌پلیسی۱۱۰ و رسیدگی به درخواست شهروندان ۱۰۸۳ فقره، تعویض پلاک و سایل نقلیه ۴۲۰ مورد از دیگر عملکرد ماموران امنیت این شهرستان بوده است.

این مقام مسئول در ادامه کشف تعداد ۵۵۰۸ عدد انواع قرص و آمپول غیرمجاز، کشف یک دستگاه لیزر به ارزش ۱۰ میلیارد ریال را در راستای اجرای طرح ارتقاء اجتماعی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان بیان داشت: امنیت جامعه اولویت اول نیروی انتظامی بوده و ناجا در برخورد با مجرمین و برقراری نظم و امنیت مقتدرانه پیش خواهد رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز ,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
منوچهر رضایی, فرمانده انتظامی شهرستان سرپل ذهاب اهم اقدامات صورت گرفته توسط نیروی انتظامی این شهرستان در شهریور ماه سالجاری را تشریح کرد.