اسرائیل به دنبال شناسنامه‌ای برای مشروعیت دولت خود است
[

به گزارش خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نشست حمایت از حقوق اسلام و ملت فلسطین و محکوم نمودن عادی سازی روابط  با رژیم صهونیستی در ساختمان دادستانی قوه قضاییه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
نشست حمایت از حقوق اسلام و ملت فلسطین و محکوم کردن اقدام دولت‌های امارات و بحرین در عادی سازی روابط با رژیم کودک کش اسراییل با حضور عمرانی، معاون قضایی دادستانی کل کشور و روسای بسیج قوه قضاییه و اصحاب رسانه در ساختمان دادستانی برگزار شد.
,
 
,
در این نشست، سهراب انبارکی رئیس سازمان بسیج حقوق‌دانان کشور با اشاره به دلایل عادی سازی روابط کشورهای عربی با اسراییل کودک کش، اظهار کرد: اسراییل پس از شکست مفتضحانه در جنگ‌های ۲۲ و ۳۳ روزه در برابر جبهه مقاومت دچار انزوای شدیدی شده است و از طریق عادی سازی روابط با کشورهای عربی به دنبال خروج از این انزو است.
,
 
,
وی افزود: اسراییل در ماجرای عادی سازی مانند یک فرزند نامشروعی است که در کشورهای عربی به دنبال دریافت شناسنامه می گردد تا از این طریق بتواند به دولت خود مشروعیت ببخشد و اهداف آمریکا و انگلیس را در این کشورها دنبال کند.
,
 
,
رییس بسیج حقوقدانان بیان کرد: امروز جبهه مقاومت اسلامی در منطقه تقویت شده و قدرت آن روبه افزایش است، از طرفی اسراییل هم با ایران هراسی به دنبال قدرت گرفتن دوباره در میان کشورهای عربی است.
,
 
,
وی با بیان اینکه اقتصاد دشمنان اسلام و انقلاب در حال فروپاشی است، عنوان کرد: امروز اقتصاد اسراییل و آمریکای ظالم دچار ورشستگی ها پی درپی شده است ، آن گونه اگر آمریکا میزان بدهکاری های چندصدهزار میلیاردی به دولت ها را پرداخت کند با کاهش شدید بودجه مواجه خواهد بود.
,
 
,
انبارکی ادامه داد: آمریکا در تمامی جنگ های خاورمیانه مانند جنگ در افغانستان، عراق، سوریه و ... نتوانسته پیروز میدان باشد، از این رو به دنبال کسب روحیه ابرقدرتی در دنیا است و می خواهد این صفت زوال یافته از خود را دوباره به دست آورد.
,
 
,
وی با بیان اینکه برخی کشورهای عربی در حال فروپاشی هستند، تأکید کرد: به دنبال این فروپاشی‌ها و تضعیف سیستم حکومت مرکزی آنها، پادشاهان کشورهای عربی به دنبال کسب اقتدار عاریتی بوده تا بتوانند آن را به کشور خود برگرداندند اما این گونه نیست و با ارتباط با رژیم اسراییل نمی توانند ثبات را به کشورهای بازگردانند چرا که این رژیم به دنبال تقویت و دسترسی آسان به منابع و انرژی های کشورها در خاورمیانه است و هدف دیگری را دنبال نمی کند و امیدواریم سران کشورهای عربی به اشتباهات خود پی برده و به آغوش اسلام بازگردند.
,
 
,
عمرانی، معاون قضایی دادستانی کل کشور نیز در ادامه این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس  و شهدای مدافعان حرم، عنوان کرد: مقام شهدا بسیار بزرگ است و ما فاصله بسیاری با افکار آنها داریم که باید تلاش کنیم تا زندگی این بزرگواران را در سرلوحه کار خود قرار دهیم.
,
 
,
وی افزود: کسانی که به شهادت رسیده اند را می توان قطعا انسانهای بزرگی دانست که خود را آماده شهادت کرده بودند و به آن ایمان قلبی داشتند.
,
 
,
معاون قضایی دادستانی کل کشور با اشاره به شهادت سردار سلیمانی و خالی بودن جای او در ایام محرم امسال، خاطرنشان کرد: هر بار که نوحه « ای اهل حرم میر و علمدار نیامد» را می شنیدیم ناخودآگاه یاد حاج قاسم و عدم حضور وی در ایام تاسوعا و عاشورا می افتیم؛ چرا که به راستی ایشان میر و علمدار انقلاب اسلامی بود.
,
 
,
در ادامه این نشست، از خانواده شهید پورجعفری، یار دیرین حاج قاسم، شهیدان باغبانی، اسداللهی و مرتضی و مجتبی بهمن آبادی از شهدای مدافعان حرم و هشت سال دفاع مقدس قدردانی شد.

در پایان مراسم یاد شده از خبرنگاران جبهه انقلاب اسلامی تقدیر به عمل آمد.
,
,
,
 
,
انتهای پیام/ا
]
مسئول سازمان بسیج حقوق‌دانان کشور گفت: اسرائیل پس از شکست مفتضحانه در جنگ‌های ۲۲ و ۳۳ روزه در برابر جبهه مقاومت دچار انزوای شدیدی شده است و از طریق عادی سازی روابط با کشورهای عربی به دنبال خروج از این انزو است.