گرامیداشت هفته دفاع مقدس در جوار مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد تویسرکان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ صبح امروز مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با سخنرانی جلیل سوری جانباز ۵۰ درصد و رزمنده دوران هشت سال دفاع مقدس در جوار مزار دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد تویسرکان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

, ,

سوری بیش از ۲۰ بار در جبهه های جنگ در دفاع مقدس مجروح شده است و یکی از پاهایش را درست ۳۸ سال پیش در دشت ذهاب با لبانی تشنه جا می گذارد و پس از چند می شود راوی فتح چه در راهیان نور چه در مدارس و دانشگاه ها.

,

, ,

او امروز از همرزمان و جانفشانی و ایثار رزمندگان اسلام گفت و حرف های بسیار زد.از قرائت زیارت عاشورا و سربندهایی متبرک به نام ائمه اطهار(ع) که  بر پیشانی ها بسته می شد.

,

از آنانی که تنها سراغ سربند یا زهرا(س) بودند و شهادت در گمنامی.

,

این روای دفاع مقدس از حنابندان قبل از عملیات ها هم سخن گفت آنجا که سردار شهید ملکی که روحش در مرصاد جاودانه شد به این کار اهتمام داشت.

,

, ,

چه شب ها در دل تاریکی و در نیزارها به خط زدند و چه روزها در میدان مین معبری به سوی آسمان باز کردند و رفتند و رفتند تا به قله افتخار و عزت رسیدند.

,

 

,

میدان مینی که ناگاه در مقابلشان ظاهر می شد و  شیربچه های ایرانی که خود را فداکارانه بر روی مین می انداختند تا معبری شود برای عبور رزمندگان در بحبوحه جنگ و معبری برای خود به سوی آسمان.

,

انتهای پیام/

]
دوران دفاع مقدس نردبانی بود از زمین تا ملکوت، چه رزمندگانی از مال و جان خود گذشتند تا یک وجب از این سرزمین به دست حرامیان نیافتد و سیم خاردارهای نفس را باز کردند و میدان مین برایشان می شد معبری به سوی آسمان.