روز پرکار فرمانده سپاه فتح در شهرستان باشت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس سرتیپ دوم پاسدار حمید خرمدل در دیدار با بسیجیان و پاسداران ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت به مناسبت هفته دفاع مقدس با تبریک این هفته گفت: در حساس ترین روز های کشورمان هستیم که با انسجام و اتحاد می توان از همه گردنه های سخت عبور کرد و این مهم در سطح  این شهرستان این به خوبی مشاهده می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی با اشاره به اینکه: هرگاه شکافی در بین مردم ایجاد شده است دشمن  آنجا را پر کرده است ابراز داشت: راس هرم فتنه آمریکا و اسرائیل است و به زودی شاهد فروپاشی این ظالمان خواهیم بود.

,

فرمانده سپاه فتح با تاکید بر اینکه با داشتن رئیس جمهور احمقی چون ترامپ این فرو پاشی به اوج خود رسیده است گفت :این زمان مثل گذشته نیست که ملتها از آمریکا پیروی کنند و تنها تعداد مهدودی کشور ضعیف الز روی ناچاری از آنها پیروی می کنند و اخیرا هم دیده شد که در قطعنامه  شواری امنیت فقط یک کشور  امریکا را همراهی کرد که با ذره بین هم در نقشه دیده نمیشود.

,

خرمدل اذعان داشت: آمریکا از لحاظ افتصادی ۲۰ تریلون دلار بدهکار است و نزدیک به ۴۰ درصد زاد و ولدهای این کشور  زنا زاده هستند و با  افزایش مشروبات الکلی و از هم گسیتخگی خانواده نیز معضلات آنها روز به روز افزایش می یابد.

,

وی افزود: ما نباید هرگز از دشمن غفلت کنیم و هفته دفاع مقدس یک تلنگر بزرگ برای ما است.

,

فرمانده ارشد نظامی استان با بیان اینکه دشمن فکر می کند با شهادت سردار سلیمانی جبهه مقاومت تعطیل می شود تا کید کرد : موج انتقام گیری در سراسر دنیا در حال شکل گیری است و با انسجام درونی بزودی شاهد شکست جبهه استکبار خواهیم بود .

,

وی سلاح ولایتمداری را مهمتری ابزار قدرت یک کشور ارزیابی کرد و گفت :تا زمانی که هدفمان یکی است و زیر پرچم ولایت هستیم هیچ کس هیچ کاری نمی تواند انجام دهد و کشور قدرتمندی هستیم.

,

گفتنی است تجلیل از فعالان عرصه جهادی،محرومیت زدایی و امر به معروف،دیدار با پاسدار حسین احمدی که در ضد عفونی سازی معابر دچار مصدومیت شد،کلنگ زنی پارک محله ای شهید بوذرجمهری،کلنگ زنی بوستان شهید صحنعلی  موسوی و افتتاح بوستان شهید سلیمانی از برنامه های فرمانده سپاه فتح در شهرستان باشت بود.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
فرمانده سپاه فتح با اشاره به اینکه نباید هرگز از دشمن غافل شد گفت :با وجود ترامپ احمق ،افزایش زنا زادگی،بدهکاری فراوان و از هم گسیختگی خانواده در آمریکا فروپاشی این کشور نزدیک تر می شود.