63 حلقه چاه غیرمجاز در استان زنجان مسدود شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل افشاری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه عملیات‌ انسداد چاه‌های غیرمجاز در استان زنجان همچنان ادامه دارد اظهار کرد: تاکنون در استان زنجان 3 هزار و 860 حلقه چاه غیرمجاز مسدود شده است.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با تاکید براینکه از ابتدای طرح انسداد چاه‌های غیرمجاز در استان زنجان تا به امروز 3 هزار و 860 حلقه چاه در استان زنجان مسدود شده است تصریح کرد: سال گذشته نیز از تعداد 350 حلقه چاه که فاقد پروانه بودند 180 حلقه مسدود شد.  

,

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان زنجان با بیان اینکه انسداد چاه‌های غیرمجاز تاثیر بالایی در کاهش برداشت از آب‌های زیرزمینی دارد افزود: با پرشدن 180 حلقه چاه غیر مجاز در سال گذشته حدود 9 میلیون متر مکعب از مصرفه آب‌های زیرزمینی صرفه جویی شد.  

,

وی با تاکید براینکه امسال نیز براساس برنامه‌ریزی انجام شده انسداد چاه‌های غیرمجاز را جزو برنامه‌‌های اولویت‌دار خود قرار دادیم بیان کرد: در این راستا 63 حلقه چاه را در استان مسدود کردیم که از مصرف حدود 2 میلیون‌متر مکعب از آب‌های زیرزمینی جلوگیری شد.  

,

افشاری در ادامه با اشاره به نصب کنتورهای هوشمند به چاه‌های مجاز جهت کنترل برداشت آب از چاه‌ها افزود: سال گذشته 150 دستگاه کنتور هوشمند بر روی چاه‌ها نصب شد.

,

وی با اشاره به اینکه تاکنون 309 چاه مجاز مجهز به این کنتور شدند ادامه داد: امسال نیز 83 دستگاه کنتور نصب شده و این اقدام تا پایان امسال ادامه دارد.

,

انتهای پیام/

]
افشاری مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان زنجان با اشاره به انسداد چاه‌های غیرمجاز در استان زنجان گفت: از ابتدای امسال تا به امروز 63 حلقه چاه غیرمجاز در استان زنجان مسدود شد.