بیش از یک میلیون نفر ساعت آموزش های فنی حرفه ای را در لرستان فرا گرفتند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، محمدرضا آذرخش صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فنی حرفه ای در رشته های مختلف آموزش هایی را به متقاضیان ارائه می دهد که هدف اصلی مهارت آموزی برای تسهیل در ایجاد کسب و کار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک، ,

وی افزود: در همین راستا فنی حرفه ای لرستان در نیمه نخست امسال به یک میلیورن و ۷۲۸ هزار و ۸۶۷ نفر ساعت آموزش ارائه داده که در بخش های مختلفی بوده است.

,

مدیر کل فنی و حرفه ای لرستان تصریح کرد: ۷۹ هزار و ۴۹۳ نفر ساعت در پادگان ها مهارت های لازم را فرا گرفته و علاوه بر این ۶۳ هزار و ۵۵۶ نفر هم از سربازارن وظیفه در محیط واقعی کار آموزش های لازم را دیده اند.

,

وی گفت: ۱۲۹ هزار و ۴۶۰ نفر در زندانها، هشت هزار و ۴۳۷ نفر ساعت در مرکز درمان اجباری معتادین بهبود یافته و ۱۳ هزار و ۶۶۱ نفر هم در مرکز درمانی تحت پوشش بهزیستی آموزش هایی را فرا گرفته اند تا بتوانند جذب بازار کار شوشند.

,

آذرخش بیان کرد: همچنین ۵۸ هزار و ۴۱۵ نفر در سکونت گاه غیر رسمی (حاشیه نشینی شهرها)، ۸۷۵ هزار و ۸۳۷ نفرساعت درکارگاه ثابت شهری، ۱۸۶ هزار و ۴۲۷ نفرساعت در کارگاه های روستایی آموزش های مختلف فنی حرفه ای را دریافت کرده اند.

,

وی خاطرنشان کرد: در کارگاه سیار شهری ۶۸ هزار و ۵۹۹ نفر ساعت، در کارگاه صنایع – اصناف دو هزار و ۸۱۰ نفر ساعت، کارگاه صنایع – ضمن کار شش هزار و ۵۴۰ نفر ساعت آموزش فرا گرفته اند.

,

مدیر کل فنی و حرفه ای لرستان اظهار داشت: چهار هزار و ۶۴۰ نفر در کارگاه عشایری،۲۲۰ هزار و ۶۱۵ نفر در کارگاه مهارت آموزی در محیط واقعی کار و  ۱۰ هزار و ۳۷۴ نفر هم در مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی خدمات را دریافت کردند.

,

انتهای پیام/

]
آذرخش، مدیر کل آموزش فنی حرفه ای لرستان گفت: یک میلیون و 728 هزار و 867 نفر ساعت آموزش های فنی حرفه ای را در استان فرا گرفتند.