افت رعایت پروتکل ها در ده روز گذشته/ اوج گیری اپیدمی کرونا در روز های اخیر به دلیل عدم رعایت های پروتکل های بهداشتی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید مهدی میرجهانیان در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: با توجه به شرایط این روزهای کلانشهر و استان اصفهان  و شرایطی هم که بر این استان از لحاظ معیشتی و اجتماعی حاکم است، موجب شده که تصمیمات خاصی در ستاد استانی کرونا گرفته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مدیر گروه بهداشت محیط مرکز بهداشت اصفهان گفت: رعایت پروتکل ها و دستورالعمل ها فوق العاده حیاتی است و باید جلوی تجمع های غیر ضرور و رعایت شرایط بهداشتی و مسائل حفاظ فردی گرفته شود و برای همین اکیپ های مرکز بهداشت استان و مراکز بهداشت شهرستان ها فعال شدند.

,

وی افزود: اکیپ های مراکز بهداشت با همکاری دیگر ارگان ها با موارد تخلف که هر گونه عدم رعایت پروتکل ها و دستور العمل های بهداشتی است و باعث افزایش بیماری و حتی مرگ افراد می شود، محکم و جدی برخورد و پلمپ صورت می گیرد.

,

میرجهانیان با توضیح اینکه افراد مختلف را به مراجع قضایی معرفی می کنیم، بیان کرد: نمی توانیم آمار از پلمپ اصناف متخلف بدهیم به دلیل اینکه عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و پلمپ های کرونا یک طرف و بازرسی ها روتین مراکز بهداشت از مراکز تهیه و توزیع مواد غدایی و اماکن عمومی انجام می شود هم طرف دیگر است.

,

وی اضافه کرد: گزارش ها به صورت روزانه به وزارت بهداشت و استانداری اعلام می شود؛ اما اگر بخواهیم آمار نسبی بدهیم کابردی نیست.

,

مدیر گروه بهداشت محیط مرکز بهداشت اصفهان در خصوص وضعیت موجود کرونا در اصفهان  خاطر نشان کرد: نه تنها اصفهان بلکه در سطح کشور تا اواخر شهریورماه پروتکل های بهداشتی و مسائل بهداشتی فردی به طور نسبی رعایت می شد اما در این 10 روز اخیر افت رعایت ها را داشتیم.

,

وی در پایان گفت: اوج گیری اپیدمی کرونا در روز های اخیر به دلیل همین عدم رعایت های پروتکل های بهداشتی و مسائل بهداشت فردی است.

,

انتهای پیام/

]
مدیر گروه بهداشت محیط مرکز بهداشت اصفهان در خصوص وضعیت موجود کرونا در اصفهان گفت: نه تنها اصفهان بلکه در سطح کشور تا اواخر شهریورماه پروتکل های بهداشتی و مسائل بهداشتی فردی به طور نسبی رعایت می شد اما در این 10 روز اخیر افت رعایت ها را داشتیم.