آمادگی استان کرمان برای اجرای مراسم ۱۰ روزه سالگرد شهید سلیمانی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، بعد از ظهر امروز دومین جلسه ستاد هماهنگی برنامه ترویج مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور مسئولان، دبیران و کمیته ها به منظور تشریح و تصویب برنامه های سالگرد شهید سلیمانی و ارائه گزارش مسئولان کمیته ها در خصوص اقدامات انجام شده برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این نشست اظهار کرد: در راستای ترویج مکتب شهید سلیمانی در استان کرمان اقدامات موثری انجام شده و هماهنگی خوبی بین مسئولان حقیقی و حقوقی صورت گرفته است.

,

وی افزود: در ذیل شورای سیاست گذاری برگزاری مراسم ۱۵ کارگروه فعال هستند و در حال بررسی، برنامه نویسی و هماهنگی در رده های بالا دستی و پایین دستی برای ۱۰ روز در استان برنامه ریزی شده است.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: این برنامه ها به همراه اجلاسیه سالگرد شهادت حاج قاسم از ۸ تا ۱۸ دی در استان کرمان برگزار می شود.

,

سردار معروفی مطرح کرد: شورای سیاست گذاری ۲ جلسه، ستاد اجرایی ۳ جلسه و کمیته های ترویج مکتب حاج قاسم ۳۰ جلسه را برگزار کرده اند و امروز همه کمیته ها گزارش کار خود را ارائه کردند.

,

وی یادآور شد: تاکنون ۱۲۰ برنامه پیشنهادی توسط کمیته ها ارائه شده، این برنامه ها در شورای سیاست گذاری استان مصوب می شوند و هفته آینده در شورای سیاست گذاری کلان کشور هم مصوب می شوند.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان  تاکید کرد: بر اساس برنامه ریزی که در کشور انجام شده، مراسم سالگرد حاج قاسم با محوریت فرمانده کل سپاه پاسداران در تهران، در سایر استان ها با محوریت سازمان بسیج و در استان کرمان با محوریت سپاه ثارالله برگزار می شود.

,

سردار معروفی گفت: برنامه های محوری ما شامل برنامه های سینمایشی، یادواره ها و نمایش های مردمی در سطح شهرستان ها، ادارات، مساجد، کارخانه ها و… برگزار می شود.

,

وی ادامه داد: هر کدام از این ۱۰ روز با یک محور انجام می شود، به عنوان مثال مراسمات یک روز با محوریت تقریب انجام می شود و علامه اهل سنت دعوت می شوند.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: نخبگان، اساتید، دانشجویان، دانش آموزان، فرزندان شهدا، پیشکسوتان جهاد و شهادت، مدافعان حرم محورهای این ۱۰ روز هستند.

,

سردار معروفی ابراز کرد: برای همه شهدا در سطح استان برنامه ریزی صورت گرفته و امیدواریم بتوانیم همه این برنامه ها را به خوبی اجرا کنیم.

,

وی افزود: اولویت اول ما نماد سازی در استان و شهر کرمان است که اقدامات آن انجام شده و تا ۲ ماه وضعیت شهر کرمان تغییر می کند، در شهر رابر به ویژه در قنات ملک هم تغییرات جدی ایحاد می شود.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: ۱۱ مستند برای ۱۱ شب مراسم تهیه شده، کلیپ، موشن گرافی، عکس نوشته و دل نوشته، گرافیک و کتاب های داستانی در خصوص اقدامات حاج قاسم در حال انجام است.

,

سردار معروفی گفت: در ارتباط با نظامات شهید سلیمانی ۳۰ نظام همچون نظام های ولایی، اعتقادی، مردمی و… تبیین شده که توسط دانشگاه آزاد اسلامی کارگروه تحقیق و پژوهش در حال مطالعه است.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با همکاری و کمک همه دستگاه ها و مسئولان این مسئولیت سنگین را به خوبی انجام داده و ماموریت ترویج مکتب حاج قاسم را مکتب اسلام و انقلاب است، به بهترین شکل انجام دهیم.

,

انتهای پیام/

]
سردار معروفی گفت: در ذیل شورای سیاست گذاری برگزاری مراسم سالگرد حاج قاسم ۱۵ کارگروه فعال هستند و در حال بررسی، برنامه نویسی و هماهنگی در رده های بالا دستی و پایین دستی برای ۱۰ روز در استان برنامه ریزی شده است.