مرجعیت کارشناسی وزارت نیرو در "سد فینسک" حفظ شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، عباس گلرو نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه، در دیدار با رضا اردکانیان وزیر نیرو، پیرامون پروژه های آبرسانی به حوزه انتخابیه برای مصارف شرب، همچنین تأمین آب مورد نیاز صنایع و کشاورزی در شهرستانهای سمنان، مهدیشهر و سرخه گفتگو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

گلرو با حمایت از اقدامات وزارت نیرو در احداث پروژه های آبرسانی بویژه سد فینسک گفت:این پروژه مهم بر اساس کارشناسی های دقیق صورت گرفته و بعنوان یک طرح مصوب ملی جهت تأمین آب شرب مردم سمنان، مهدیشهر و شهمیرزاد از حوزه آبریز استان سمنان است

,

وی همچنین تاکید کرد: منافع مردم مازندران نیز در این پروژه در نظر گرفته است.

,

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه تصریح کرد: در احداث این سد مرجعیت کارشناسی وزارت نیرو باید از سوی همه حفظ و محترم شمرده شود.

,

گلرو با اشاره به پروژه آبرسانی به سرخه خواستار تأمین مالی جهت تکمیل این پروژه شد و ابراز امیدواری کرد که این پروژه بزودی به بهره برداری برسد.

,

انتهای پیام/

]
گلرو با حمایت از اقدامات وزارت نیرو در احداث پروژه‌های آبرسانی بویژه سد فینسک گفت: این پروژه مهم بر اساس کارشناسی‌های دقیق صورت گرفته و به عنوان یک طرح مصوب ملی برای تأمین آب شرب مردم سمنان، مهدیشهر و شهمیرزاد از حوزه آبریز استان سمنان است.