فاز یک پروژه ساماندهی رودخانه مرکزی هرسین تا قبل از بارندگی اجرا می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از دیوانگاه، شهردار هرسین و برخی از اعضای شورای این شهر از پروژه های عمرانی و طرح های در دست اقدام شهراداری بازدید کردند.

کیومرث اسدی  در حاشیه این بازدیدها در خصوص طرح ساماندهی رودخانه مرکزی اظهار داشت : در فاز اول ، بوستان ورمحله در کنار روخانه مرکزی احداث شد و قصد داریم که خیابان موجود بر روی این رودخانه نیز به صورت پیاده و سواره رو ساماندهی شود.

شهردار هرسین افزود: در حال حاضر مرحله زیرسازی ،تسطیح و جدول گذاری این پروژه در حال انجام است و تمام تلاشمان این است که تا قبل از شروع بارندگی ها و به صورت جهادی این پروژه به سرانجام برسد و کل خیابان نیز  آسفالت شود.

شهردار هرسین در ادامه این بازدید در خصوص اجرایی شدن فاز دوم ساماندهی پارک بانوان اظهار داشت: شهرداری هرسین در نظر دارد پس از دریافت تاییدیه های لازم نسبت به احداث زمین چمن مصنوعی فوتبال در قسمتی از این پارک اقدام کند.

 اسدی گفت: جانمایی این طرح در دست تهیه است و امیدواریم با پیگیریهای جدی  نماینده مردم هرسین،کنگاور و صحنه این پروژه نیز هر چه زودتر عملیاتی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیوانگاه,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
کیومرث اسدی, شهردار هرسین در بازدید میدانی از پروژه های عمرانی در دست اقدام گفت: تلاش بر این است که فاز یک پروژه ساماندهی رودخانه مرکزی تا قبل از بارندگی اجرا شود.