کتاب ۵۷ شهید مبارزه با مواد مخدر لرستان تدوین می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود آشناگر در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: دشمنان تلاش دارند تا از طریق مواد مخدر و اعتیاد بتوانند به جوانان، خانواده ها و جامعه ضربه وارد کنند اما پلیس مبارزه با مواد مخدر همیشه خود را برای مقابله با این سودگران مرگ آماده کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: شهدای مبارزه مواد مخدر با ایثارگری و فداکاری جان خود را برای احیا و جلوگیری از نابودی زندگی یک جوان تقدیم می کنند که در استان لرستان ۵۷ شهید در راستای مقابله و مبارزه با مواد مخدر جان خود را فدا کردند.

,

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر لرستان تصریح کرد: در این راستا انسان هایی در برابر سوادگران مواد مخدر و افرادی که می کوشند تا استفاده از مواد مخدر را در بین جوانان افزایش دهند، ایستاده اند که برخی از آنها در این راه به درجه شهادت نائل می آیند.

,

وی از تهیه کتاب شهدای مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد و گفت: شورای مبارزه با مواد مخدر تهیه کتابی با عنوان 《معرفی شهدای مبارزه با مواد مخدر لرستان》را در دستور کار قرار داده که این کتاب شامل تصاویر و زندگینامه شهدا است که تهیه و منتشر می شود.

,

وی بیان کرد: هدف از تهیه این کتاب، شناسایی و معرفی بیشتر شهدایی است که برای جلوگیری از نابودی و اعتیاد بسیاری از جوانان جان خود را تقدیم کرده اند؛ این کتاب هم اکنون در حال تهیه تصاویر است که بعد از تکمیل منتشر می شود.

,

انتهای پیام/

]
آشناگر، دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر لرستان گفت: کتاب 57 شهید مبارزه با مواد مخدر استان لرستان تهیه و منتشر می شود.