دفاع از ملت مسلمان آذربایجان؛ محور اصلی نشست نمایندگان ولی‌فقیه در استان‌های شمالغرب کشور
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی دقایقی قبل در حاشیه نشست مشترک نمایندگان ولی‌فقیه در استان‌های آذربایجان‌غربی، شرقی، اردبیل و زنجان، به بیان محورهای این نشست پرداخت و اظهار داشت: نمایندگان ولی‌فقیه در چهار استان شمالغرب کشور بصورت فصلی نشست مشترکی برگزار می‌کنند و در مورد مباحث فرهنگی، سیاسی استان‌ها و منطقه مشورت و تصمیماتی را اتخاذ می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,
 
,
وی افزود: در بعضی از مواقع تصمیمات اتخاذ شده بصورت پیشنهاد محضر مقام معظم رهبری ارسال می‌شود.
,
 
,
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، در ادامه به بیان محورهای اصلی نشست امروز نمایندگان ولی‌فقیه در چهار استان در ارومیه پرداخت و گفت: این نشست در سه محور عمده اتفاق افتاد که یکی از محورها بررسی مسائل اقتصادی و معیشتی مردم و نقش ائمه جمعه و روحانیت استان‌ها در مسائل معیشتی، کمک به مردم و مطالبه مشکلات معیشتی از مسئولین بود که مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت.
,
 
,
وی ادامه داد: محور دیگر گفتگوها مسئله قره‌باغ و درگیری کشور آذربایجان با ارمنستان است که مباحث مطروحه در دفاع از ملت مسلمان آذربایجان و تجلیل از شهداء این ملت به صورت اطلاعیه به اطلاع مردم خواهد رسید.
,
 
,
حجت الاسلام قریشی بیان داشت: محور دیگر این نشست مباحث و مسائل حوزه‌های علمیه چهار استان است که در این مورد نیز به بیان مباحث معیشتی و علمی حوزه‌ها پرداخته شده و تصمیماتی در این خصوص اتخاذ شد.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، محورهای نشست مشترک نمایندگان ولی‌فقیه در استان‌های آذربایجان‌غربی، شرقی، اردبیل و زنجان را تشریح کرد.