امروز اردکان صاحب متخصصین فولاد است/از تعهدات اجتماعی صنایع در اردکان راضی نیستیم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، بهروز شهابی زاد در نشست خبری در بازدید یک روزه خبرنگاران استان یزد از شهرستان های میبد و اردکان گفت: انعکاس اخبار و محاوره، نقش اساسی بین مسئولیت ها و مردم است و با توجه به شرایط خاص امروز و کاهش تحمل مردم و کاهش بودجه ها بایستی توجه ویژه ای به اطلاع رسانی داشته باشیم تا از این طریق میزان کاربردی بودن کارآمدی را مشخص کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

فرماندار شهرستان اردکان بیان کرد: الان جنگ رودر رو و مسلح نیست بلکه به شکل دیگری مانند تحریم های اقتصادی در جنگ هستیم که باید با اطلاع رسانی مناسب در جهت همراهی با مردم و ایستادگی در مقابل دشمنان در این جنگ پیروز شویم.

,

وی افزود: در هر مقطعی و در هر شهرستانی شاهد رویکردهای مختلفی هستیم که باید از طریق اطلاع رسانی مناسب در جهت پیشبرد این اهداف گام برداریم.

,

شهابی زاده ادامه داد: برای خودکفایی کشور و عدم نیاز به کشورهای دیگر راهی به جز تولید نداریم و برای رسیدن به تولید نیاز به کارهای کارشناسی است.

,

فرماندار شهرستان اردکان گفت: در شهرستان اردکان در چند سال گذشته  مسیری به وجود آمده که صنایع زیادی بوجود آمده و به دلیل نبود نیروی کار متخصص، مهاجر پذیر بودیم که تا سال 95 اولین نرخ رشد جمعیت کشور داشتیم.

,

شهابی زاده با بیان ایکه در شهرستان 18 هزار نیروی کار وارد شده است ابراز کرد: شهرستان اردکان پس از کسب تجربه در چند سال گذشته امروز صاحب متخصصین صنایع فولاد است و امیدواریم به زودی تامین کننده نیروهای مشاغل مختلف در سطح استان باشیم.

,

وی افزود: الان با وجود سیاست های جدید شهرستان، اولویت خود را استفاده از نیروهای بومی و نزدیک به شهرستان قرار داده ایم.

,

فرماندار شهرستان اردکان خاطرنشان کرد: ما با صنعت و توسعه کشور مخالف نیستیم اما با جا نمایی آن مقداری مشکل داریم زیرا محور اردکان یزد پر شده ولی شاهدیم که در استان نیز این جانمایی تغییر پیدا کرده است و معتقدیم توسعه صنعت باید در مکان هایی انجام شود که تولید در کنار توجه به مردم و سلامت مردم مورد توجه قرار گیرد.

,

شهابی زاده با بیان اینکه ما از تعهدات اجتماعی صنایع راضی نیستیم گفت: انتظار از صنایع برای انجام تعهداتشان بیش از این هاست و بایستی بیشتر کار انجام می شده که امیدواریم صنایع به این مهم هم توجه کنند.

,

وی افزود: مهمترین مشکل و چالش اردکان آب است زیرا از نظر کیفی و کمی با مشکل مواجه هستیم و منبع مناسب آب در شهرستان نیست.

,

فرماندار شهرستان اردکان بیان کرد: تقریبا مصرف آب اردکان در تابستان 400 لیتر است ولی تخصیص 200 لیتر است که به همین دلیل باید از آب چاه ها استفاده کنیم که همین می تواند در کیفیت آب مشکل ایجاد کند.

,

شهابی زاده خاطرنشان کرد: مقداری ظرفیت شهرستان ما تکمیل شده و نمایندگان ما نیز موضوع را به صورت کلان کشوری می دیدند و ما نیز آن را دنبال می کنیم.

,

فرماندار اردکان بیان کرد: هر واحد صنعتی می تواند بدون مشکل برای محیط زیست به تولید برسد و مسئول واحدهای تولیدی باید آن را رعایت کنند.

,

وی گفت: در قیاس با شهرستان های استان از وضعیت نسبی خوبی برخوردار هستیم و خدمات زیربنایی مانند بیمارستان و مدرسه به فراخور جمعیت، تامین آب، منطقه بندی برای صنایع و سرمایه گذاری به عنوان اولویت بندی ما است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
شهابی زاده گفت:شهرستان اردکان پس از کسب تجربه در چند سال گذشته امروز صاحب متخصصین صنایع فولاد است.