تیم کشتی زنجان مقام سوم دور رفت رقابت‌های لیگ برتر را کسب کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; تیم کشتی شهدای زنجان در آخرین روز دور رفت رقابت‌های لیگ برتر در سومین و آخرین مسابقه خود در عین شایستگی با نتیجه 8 بر 2 مغلوب تیم دانشگاه آزاد اسلامی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

در پایان این رقابت‌ها تیم‌های استقلال تهران و دانشگاه آزاد اسلامی به ترتیب، اول و دوم شدند و فرش ایران مشهد نیز به مقام چهارم دست یافت.

,

رئیس هیات کشتی استان زنجان به خبرنگار موج رسا گفت: دانشگاه آزاد اسلامی، تیمی بسیار قوی بود و تمام ورزشکاران آن بلااستثنا قهرمان و نایب‌قهرمان جوانان جهان بودند و به گفته خودشان بالای یک میلیارد تومان هزینه کرده‌اند و تیم زنجان به شایستگی در برابر آن‌ها به میدان رفت.

,

عباس محمدی اظهار داشت: در این مسابقه، میثم حیدری در وزن 70 و اباذر اسلامی در وزن 97 در برابر رقیبان خود به برتری دست یافتند.

,

وی با بیان اینکه 3 کشتی‌گیر تیم زنجان نیز با اختلاف کم و نتیجه نزدیک، مغلوب رقیب خود شدند، خاطرنشان کرد: محمدکاظم خدابنده‌لو، عبداله شیخ‌اعظمی و مسعود مددی به ترتیب در اوزان 65 ، 89  و 92 کیلوگرم، رقابت بسیار نزدیکی با رقبا داشتند و می‌توانستند پیروز شوند.

,

محمدی با بیان اینکه 2 تیم از هر گروه به دور بعد رقابت‌ها صعود خواهند کرد، تصریح کرد: در صورتی که حمایت مالی از تیم زنجان شود، صعود از گروهمان دور از دسترس نیست.

,

رئیس هیات کشتی استان زنجان گفت: برای تقویت تیم در دور برگشت رقابت‌ها به چند کشتی‌گیر نیاز داریم تا بتوانیم از گروه خود، صعود کنیم که امیدواریم مسئولان، حمایت لازم از این تیم را داشته باشند.

,

وی با بیان اینکه برای شرکت در این مسابقات به صورت شخصی هزینه شده است، خاطرنشان کرد: در صورتی که حمایت مالی شود حتی می‌توان ورزشکارانی از خارج از کشور نیز برای تیم کشتی زنجان جذب کرد زیرا تیم خوبی داریم و فقط نیاز به حمایت مالی برای تقویت دارد.

,

به گزارش موج رسا؛ تیم کشتی شهدای زنجان در 2 مسابقه قبلی خود با نتجه 7 بر 3 در برابر تیم پرستاره استقلال تهران نتجه را واگذار کرده و در برابر تیم فرش ایران مشهد با نتیجه 8 بر 2 به پیروزی رسیده بود.

,

انتهای پیام/

]
تیم کشتی شهدای زنجان در پایان دور رفت رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد کشور با 2 باخت و یک برد در گروه «الف» این رقابت‌ها به مقام سوم رسید.