عزاداری اربعین امسال با لبیک به ندای رهبر انقلاب در منازل برگزار می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در گفتگو باخبرنگار بازی دراز اظهارداشت : مراسم اربعین نماد بزرگی از وحدت و برادری مسلمانان و ارادت خالصانه محبین اهل بیت (ع) به اباعبدالله الحسین علیه السلام است که هرساله با حضور خیل عاشقان اباعبدالله در یک پیاده روی بزرگ و باشکوه به تصویر کشیده می شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

وی افزود : مراسم پیاده روی اربعین حسینی امسال باتوجه به شیوع بیماری منحوس کرونا و لزوم حفظ سلامت مردم و قوانین خاص مسئولین  بهداشت و درمان کشور همسایه عراق برگزار نخواهد شد .

,

امام جمعه شهرستان تصریح کرد : مردم ولایتمدار ایران اسلامی در اربعین امسال با لبیک گفتن به ندای رهبری معظم انقلاب اسلامی بابرگزاری مراسم و خواندن ادعیه مختلف اربعین را در منازل خود برپا می کنند و عشق و ارادت خالصانه خود به امام حسین علیه السلام و شهدای کربلا را در قاب ولایتمداری برای برگزاری عزاداری اربعین درمنزل به تصویر خواهند کشید .

,

 

,

انتهای پیام/

]
حجت الاسلام جواد فاطمی نسب, امام جمعه سرپل ذهاب گفت: مراسم راهپیمایی بزرگ اربعین بخاطر حفظ سلامت مردم برگزار نمی شود و مردم در لبیک به ندای رهبر انقلاب مراسم عزاداری را در منازل خود برگزار می کنند.