برگزاری مراسم اربعین در امام زادگان باقریه بیرجند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت‌الاسلام و المسلمین دادخدا خدایی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مراسم اربعین حسینی در بیرجند اظهار کرد: مراسم اربعین حسینی از ساعت ۹ و ۴۵ دقیقه صبح روز پنجشنبه در محل امامزادگان باقریه (ع) برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی از قرائت همگانی زیارت اربعین در ساعت ۱۰ صبح روز اربعین خبر داد و افزود: سخنران این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین حائری زاده از قم و مداح حاج ابوالفضل نوفرستی است.

,

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بیرجند بیان کرد: همچنین ساعت ۱۰ روز اربعین زیارت اربعین از کلیه بقاع متبرکه پخش می شود.

,

حجت‌الاسلام خدایی تصریح کرد: همچنین مشابه این مراسم در روز رحلت امام حسن مجتبی(ع) و رسول الله و در روز شهادت امام رضا(ع) در امامزادگان باقریه برگزار خواهد شد.

,

وی خاطرنشان کرد: همچنین عزاداری از محل موقوفه حاج جعفر سربیشه ای از امشب ۱۵ مهرماه به مدت ۱۱ شب در محل امام زادگان باقریه(ع) برگزار می شود.

,

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بیرجند یادآور شد: این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی از ساعت ۶ تا ۷ و ۴۰ دقیقه شب برگزار خواهد شد و سخنرانان این مراسم حجت الاسلام والمسلمین رضایی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان به مدت ۶ روز و حجت‌الاسلام والمسلمین فیروزی از مشهد مقدس به مدت ۵ روز هستند.

,

حجت‌الاسلام خدایی اظهار کرد: همچنین از فردا صبح به مدت ۵ روز مراسم عزاداری در حسینیه امام رضا(ع) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حائری از ساعت ۶ الی ۷ صبح و ۵ روز دوم نیز با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فیروزی در محل موقوفه حسینیه امام رضا علیه السلام از محل موقوفه امیر اسماعیل و امیر محمد ابراهیم همین ساعت برگزار خواهد شد .  

,

انتهای پیام/

]
حجت‌الاسلام خدایی از برگزاری مراسم اربعین در امام زادگان باقریه بیرجند خبر داد و گفت: همچنین از کلیه بقاع متبرکه بیرجند زیارت اربعین پخش خواهد شد.