وظیفه اصحاب رسانه بصیرت افزایی در مقابل نقشه های شوم دشمن است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز ؛  حسین بامیری نماینده لردگان با اشاره به تعبیر امام خامنه ای (مدظله العالی) در مورد جنگ نرم به ویژه اینکه فضای مجازی به انداره انقلاب اهمیت دارد گفت: امروز عرصه رسانه و فضای مجازی مورد حمله دشمنان نظام و انقلاب قرار گرفته است و لذا وظیفه اصحاب رسانه بصیرت افزایی و آگاهی بخشی در جامعه برای مقابله با اهداف شوم و نقشه های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از رسالت های مهم اصحاب رسانه مطالبه گری از مسئولین است اما این مطالبه گری باید اصولی و در راستای فرمایشات گرانبهای مقام معظم رهبری باشد زیرا فصل الخطاب قرار دادن فرمایشات، موعظه و پندهای رهبری است که می توان از هر گردنه صعب العبوری گذر کرد البته به شرطی که اصحاب رسانه هوشمندانه قلم بزنند و اصولی وارد عرصه مجازی شوند.

وی تصریح کرد: حضور و فعالیت رسانه ای و مجازی پیش شرط هایی چون ایمان، تقوا، اخلاق و... دارد و هر کدام عناصر اصیلی هستند که هم می توانند موتور پیشران باشند و هم مکانیزم های بازدارنده در عرصه جنگ نرم هستند.

بامیری در پایان ضمن تقدیر از اصحاب رسانه در شهرستان های لردگان و خانمیرزا اضهار امیدواری کرد که با وجود ظرفیت های رسانه ای موجود در دو شهرستان فضای رشد و پیشرفت بیش از پیش این مناطق را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
]
نماینده لردگان در مجلس شورای اسلامی روحیه مطالبه گری رسانه ای را از رسالت اصحاب رسانه و فضای مجازی دانست و گفت: مطالبه گری باید اصولی و در راستای فرمایشات گرانبهای مقام معظم رهبری باشد.