وسط سیل رفتن پیش کش؛ می دانیم مرد این میدان نیستید!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی صالحی زاده، فعال رسانه در یادداشتی برای «دانا» نوشت:
سخنی کوتاه با جناب روحانی:
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یادداشتی,
, سخنی کوتاه با جناب روحانی:,
,
کادر درمان به عنوان نیروهای خط مقدم مبارزه با #کرونا، ماههاست که شبانه روز جان خود را در دست گرفته و در حال نبرد هستند! 
,
جناب روحانی! نیاز نیست شما وسط سیل بیایید،  لطفی نما و فقط تا نزدیک آن بیا و برای آنانی که در وسط سیل در حال کمک رسانی هستند دستی تکان بده و یا طنابی از خشکی برایشان پرتاب کن تا امیدشان از شما قطع نشود.
,
به وسط سیل آمدن پیشکش؛ لااقل بودجه اختصاصی را مرحمت نما تا وزیر دولتت صدایش از نرسیدن بودجه بلند نشود! 
,
در رزومه کاری جناب روحانی حضور در دوران دفاع مقدس وجود دارد - البته نه به عنوان یک رزمنده، بلکه به عنوان فرماندهان اتوکرده سیاسی که چند عکس با لباسهای اتو کرده نظامی هم برای یادگاری در آلبوم دارد-  خوب است نحوه شهادت فرماندهان: حسن باقری، همت، سیدجمشیدصفویان، مهدی و حمیدباکری، فرجوانی، همدانی و... را مطالعه ای کند تا شاید کمتر ادای فرماندهان را دربیاورد، جنگ را فرماندهانی راهبری کردند که در کنار نیروی بسیجی خود در پیشانی لشکر و یگان خود به دل دشمن یورش بردند و 8 سال جاودانه به ثبت رساند که هنوز پس از سالها از آن دوران به نیکی و سند سربلندی و مقاومت یاد می شود، آیا 8 سال دولت تدبیر نیز اثری کوچک از آن 8 سال را در خود دارد؟!
,
" #سپهبد_شهید_سلیمانی" بی دلیل محبوب دلهای نه فقط ایرانیان بلکه همه دلهای آزادیخواهان جهان نشد؛  او هدایت مبارزه با داعش و رژیم اسرائیل را نه از پشت میزی در تهران، بلکه در دل خاکریزهای در سوریه و عراق و در دل سرزمین های اشغالی و در کنار رزمندگان شجاع #حزب_الله لبنان  فرماندهی کرد. او عقلی داشت که دنیا استکبار را به وحشت انداخت و هم با پروتکلهای امنیتی آشنا بود ؛ اما آموخته بود که #جهاد و خدمت را و فرماندهی را نمی شود از کاخ در شمال شهر و دفتر کاری با هوایی مطبوع انجام داد.
,
در سیل خوزستان به وسط سیل رفت و با فرمان او همه جهادیها به خط شدند و سیلزدگان دلشان گرم شد به فرمانده دلاور که همرنگ خودشان بود.
,
ثمره مدیریت میدانی رضایت خدا و مردم را در پی دارد و مدیریت پشت میزی و خودقرنطینه گی نارضایتی و نامیدی را همراه دارد ثمره ای که امروز در یلگی و رهای را در اقتتصاد و فرهنگ و سیاست شاهدیم.
,
نکته آخر اینکه "عقل" حکم می کند که چنانچه در کاری ناتوانید در برابر ولی نعمتان خود عذرخواه باشید  و دست یاری به سویشان دراز کنید؛ و نه زبان به کنایه و تمسخر باز نمایید.
,
 
,
انتهای پیام/
]
جناب رئیس‌جمهور در جلسه هیئت‌دولت با اشاره به حواشی لغو جلسه سران قوا گفت: کسی نمی‌تواند وسط سیل بایستد و بگوید "نمی‌ترسم"؛ باید به "عقل"، مقررات و پروتکل بهداشتی عمل کرد.