افتتاح نخستین تلویزیون اینترنتی روستایی کشور در گلستان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، سفر یک روزه سورنا ستاری با هدف بازدید از پارک علم و فناوری، شرکت های دانش بنیان، مراکز نوآوری صنایع خلاق، مراکز نوآوری سلامت و نمایشگاه محصولات فناورانه مرکز رشد انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

فعالیت 5400 شرکت دانش بنیان در کشور

, فعالیت 5400 شرکت دانش بنیان در کشور,

ستاری در بازدید از شرکت های دانش بنیان با همراهی حق شناس استاندار گلستان و دیگر مدیران استان، تصریح کرد: خوشبختانه روند حرکت استان رو به جلوست اما با توجه به توانمندی های استان باید این فعالیت ها در حوزه توسعه فعالیت های دانش بنیان تقویت شود.

,

, ,

وی افزود: معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور حمایت های معمول خود را از اقدامات دانش بنیان صورت می دهد و در حال حاضر بیش از 5400 شرکت دانش بنیان در کشور مشغول به فعالیت هستند.

,

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: اثرات فعالیت شرکت های دانش بنیان در جامعه مشهود است و امیدواریم با توجه به نیاز سنجی های صورت گرزفته این روند تسریع شود.

,

دغدغه مسئولان توجه به جوانان و نخبگان و حمایت از آنان است

, دغدغه مسئولان توجه به جوانان و نخبگان و حمایت از آنان است,

ستاری در آیین افتتاح مرکز نوآوری شهرستان ترکمن و مرکز نوآوری دانشگاه آزاد علی آبادکتول با حضور حق شناس استاندار گلستان و دیگر مدیران ارشد استان ، تصریح کرد: نقطه محرکه اقتصاد دانش بنیان داشتن اراده و همت برای پیشبرد امور است در غیر این صورت بودجه های تخصیص یافته به تنهایی برای پیشرفت این حوزه کافی نخواهد بود.

,

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ادامه داد: باید اتحاد و همدلی لازم ایجاد شود و نیروهای جوان و نخبه مورد حمایت قرار بگیرند و مسئولان نسبت به آموزش و حمایت از نیروی انسانی حساس و دغدغه مند باشند.

,

, ,

وی خاطر نشان کرد: بودجه ها و اعتبارات تخصیص یافته به بخش دانش بنیان می تواند کاتالیزور و محرک این حوزه باشد اما هیچ چیز جایگزین اراده نمی شود و اگر اراده در شهرستان ها تقویت شود بسیاری از امورات حل خواهد شد.

,

ستاری یادآور شد: ما نیز برای رونق حوزه دانش بنیان از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

,

وی ادامه داد: هر جایی که تحرک و رشد کارها بیشتر باشد حمایت بودجه ای ما نیز افزایش می یابد.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: فضای اختصاص یافته برای مرکز نوآوری شهرستان ترکمن کافی نیست و در صورتی که فضا برای این امر فراهم شود ما هزینه های بازسازی و نگهداری و سایر هزینه های مربوط به شرکت های دانش بنیان مستقر در آن را تأمین خواهیم کرد.

,
,

سورنا ستاری تصریح کرد: فضاهای بلااستفاده زیادی در شهرهای مختلف وجود دارد و ما آمادگی داریم برای بازسازی این فضاها اقدام کنیم تا جوانان فعال در حوزه دانش بنیان از ظرفیت آن بهره مند شوند و استعدادها، خلاقیت ها و نوآوری های خود را شکوفا کنند.

,

افتتاح نخستین تلویزیون اینترنتی روستایی کشور

, افتتاح نخستین تلویزیون اینترنتی روستایی کشور,

نخستین تلویزیون اینترنتی روستایی کشور توسط معاون علم و فناوری رئیس جمهور در گرگان افتتاح شد.

,

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در این مراسم اظهار کرد: همه باید تلاش کنیم از تمام ظرفیت‌ها برای توسعه دستاوردهای روستایی استفاده کنیم.

,

سورنا ستاری افزود: این تلویزیون اینترنتی نمونه توسعه اشتغال توسط جوانان است و ما هم از آنهاحمایت می‌کنیم.
استاندار گلستان نیز در این مراسم با تجلیل از تلاش جوانان گلستانی در راه‌اندازی این تلویزیون اینترنتی گفت: ۹۰ درصد روستاهای گلستان از اینترنت استفاده می‌کنند.

,
,

هادی حق‌شناس تاکید کرد:  تلویزیون اینترنتی روستایی این تلویزیون اینترنتی فرصتی برای معرفی استان به نقاط مختلف کشور‌و حتی جهان است.

,

وی گفت: امسال ۵۰ روستا به روستاهای بومگردی استان اضافه و به ۱۵۰ روستا رسید.

,

انتهای پیام/

]
نخستین تلویزیون اینترنتی روستایی کشور توسط معاون علم و فناوری رئیس جمهور در گرگان افتتاح شد.