ستاد ملی مبارزه با کرونا اقدامات جدی‌تری را برای کاهش بیماری اتخاذ کند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین موسی غضنفرآبادی در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: در ابتدا شیوع ویروس کرونا اقدامات خوبی در راستای اعمال محدودیت های انجام شد و پیگیری هایی صورت گرفت که این محدودیت ها در سفرها اعمال شود و مردم نیز در این زمینه خیلی کمک کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم نسبت به این موضوع سهل انگار و بی تفاوت شده اند و نگرانی های ما نیز همین است که آمار افراد مبتلا و فوتی های این ویروس روز به روز در حال افزایش است.

,

رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مردم در زمینه کاهش شیوع بیماری کرونا باید کمک کنند، بیان کرد: ستاد ملی مبارزه با کرونا باید اقدامات جدی تری را اتخاذ کند و مردم نیز باید به آن عمل کنند.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: تأسف می خورم با وجود آنکه سفارشاتی از ناحیه مسئولان بهداشت و درمان عنوان می شود اما برخی نسبت به این مسئله سهل انگاری می کنند.

,

انتهای پیام/

]
غضنفرآبادی با تأکید بر اینکه مردم در زمینه کاهش شیوع بیماری کرونا باید کمک کنند، گفت: ستاد ملی مبارزه با کرونا باید اقدامات جدی تری را اتخاذ کند و مردم نیز باید به آن عمل کنند.