تشکیل کمپین پازل همدلی برای تامین لوازم‌التحریر دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد محمدی قیداری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: کمپین پازل همدلی در قالب پویش ایران همدل، ایجاد شده به طوری که نقشه ایران اسلامی و هر یک از استان‌ها و تعدادی از ابنیه‌های تاریخی مختص ان استان به صورت قطعات پازل در داخل نقشه، طراحی و مشخص شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه این کمپین از 13 مهرماه آغاز شده و تا پایان مهرماه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: نقشه استان زنجان به صورت 1000 قطعه پازل طرحای شده و قیمت هر قطعه 300 هزار تومان است.

,

محمدی قیداری با بیان اینکه حداقل مبلغ پرداختی برای شرکت در این کمپین 10 هزار تومان است، افزود: خیرین، موسسات خیریه، کارمندان دولت و تمام افراد جامعه می‌توانند به هر تعداد قطعه پازل، خریداری کرده و در این امر خداپسندانه مشارکت داشته باشند.

,

مدیرکل بهزیستی استان زنجان، برنامه‌ریزی برای جذب کمک‌های مردمی در سطح کشور را 10 میلیارد تومان بیان کرد و گفت: با توجه به 1000 قطعه 300 هزار تومانی، برنامه‌ریزی و هدفگذاری در استان زنجان برای جمع‌آوری 300 میلیون تومان کمک مردمی است.

,

وی اظهار داشت: خیرین و نیکوکاران برای مشارکت در این کمپین می‌توانند با مراجعه به سایت www.puzzlehamdeli.ir و انتخاب استان و شهر خود به هر اندازه که علاقه‌مندند در این طرح مشارکت کنند.

, www.puzzlehamdeli.ir,

محمدی قیداری خاطرنشان کرد: انجمن تولیدکنندگان لوازم‌التحریر کشور نیز حمایت‌کننده این طرح است.

,

وی ابراز کرد: امیدواریم با مشارکت مردم و خیرین، زمینه کمک به تامین لوازم‌التحریر دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی در استان فراهم شود.

,

انتهای پیام/

]
مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: کمپین بزرگ پازل همدلی با شعار «قطعه قطعه جمع گردد، همدلی معنا شود» برای کمک به تامین لوازم‌التحریر دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی تشکیل شده است.