واکنش مهاجرانی به سخنان مضحک نتانیاهو
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، نتانیاهو دم از شناخت ایران و تاریخ ایران زد و اشاره کرد که خود را دانشجوی تاریخ ایران می داند و اگرچه به فارسی مسلط نیست اما تاریخ ایران را می شناسد. ولی با این پاسخ مهاجرانی مواجه شد که اطلاعات او بسیار اندک است و علت دوست داشتن رژیم شاه این بود که در قراردادی  1.5 میلیارد دلاری بنا بوده که با مبلغ هنگفتی ایران از اسرائیل کلاهک اتمی بخرد ولی طرف اسرائیل با خدعه و نیرنگ پول ایران را می گیرد و هیچ چیزی در اختیار دولت ایران قرار نمی دهد و ادعا می کند که به ایران کلاهک نداده و آنها را سرکار گذاشته است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

نتانیاهو از دین یهود حمایت می کرد و مهاجرانی با آوردن آیاتی از تورات روشن ساخت که نخست وزیر مدعی اسرائیل نه تنها ایران و تاریخ ایران را نمی شناسد بلکه حتی دقت در آیات دین و آیین خود و تورات را نداشته و آنها را نخوانده است.

,

نخست وزیر رِژیم صهیونیستی عوام فریبانه خود را دلسوز و متأثر از صحنه قتل ندا آقاسلطان معرفی کرد که بلافاصله با پاسخ مهاجرانی راجع به قتل «محمد الدره» با شلیک مستقیم سرباز اسرائیلی مواجه شد و برخی مخاطبان بی بی سی فارسی نیز گفتند که آیا پناه گرفتن یک پسربچه اسرائیلی در کنار پدرش را دیده است که مورد هجوم سربازان اسرائیلی بوده است!

,

او به رئیس جمهور ایران تاخت و گفت که روحانی منتخب مردم ایران در انتخابات آزاد نبوده است و یک درصد نامزدها به روز انتخابات راه یافته اند که پاسخ مهاجرانی این بود که دکتر حسن روحانی رئیس جمهور قانونی و مورد حمایت قاطع مردم ایران است و با رأی بالا در انتخابات 24 خرداد انتخاب شده است و مواضع ایشان در نیویورک و مذاکرات ناشی از اراده ملت ایران است.

,

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مورد هویت دولت خود سخن گفت و مهاجرانی هم در مقابل ثابت کرد که خود او (نتانیاهو) در کتاب خودش بر جعلی بودن رژیم صهیونیستی اشاره داشته است.

,

انتهای پیام/

]
مصاحبه یکشنبه‌شب بی‌بی‌سی فارسی با بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و متعاقب آن پاسخ‌های عطاءالله مهاجرانی به مناظره‌ای جالب و شنیدنی تبدیل شد که در نوع خود کم‌نظیر بود.