شهید چمبری پس از 37 سال پنجشنبه به زادگاهش باز می‌گردد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس؛ نشست شورای اداری شهرستان بهمئی صبح امروز در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد و در این زمان برگزاری مراسم، سخنران و محل برگزاری مراسم تشییع شهید چمبری مشخص شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی  گفت:مردم و مسئولان بهمئی در مراسمی باشکوه و با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی از فرزندان شهیدشان استقبال می کنند.

,

نشست شورای اداری شهرستان بهمئی صبح امروز در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

,

این نشست با موضوع آمادگی برای استقبال و برگزاری مراسم تشییع و تدفین شهید علی چمبری، شهید تازه تفحص شده ۸ سال دفاع مقدس شهرستان و با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شد.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در این نشست گفت: شهدای والامقام برای اعتلای اسلام و انقلاب از جان شیرین خود گذشتند، امروز وظیفه ما مسئولان است که قدردان شهدا باشیم .

,

سرهنگ پاسدار باقر پسنده تصریح کرد: البته مردم شهید پرور شهرستان خود قدردان شهدا هستند و که نمونه بارز این قدرشناسی ،برگزاری بی نظیر ترین یادواره در جنوب کشور یعنی  یادواره شهدای ایل بهمئی بود.

,

وی افزود: تعدادی از شهدا عملیات خیبر با تشخیص آزمایش DNA شناسایی شدند که روز گذشته به ما خبر دادند شهید علی چمبری از فرزندان بهمئی در بین این شهداست.

,

وی گفت: مراسم تشییع و خاکسپاری شهید روز پنجشنبه ساعت یک و نیم از لیکک به سمت گلزار مطهر شهید در روستای چم شهرو، زادگاه شهید حرکت  و برگزار می شود.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی گفت:مردم و مسئولان بهمئی در مراسمی باشکوه و با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی از فرزندان شهیدشان استقبال می کنند.

,

پسنده افزود: سخنران مراسم جانشین قرارگاه کربلای جنوب است و نماز میت به امامت امام جمعه شهرستان اقامه می شود.

,

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران بهمئی در این نشست، گفت: ابتدا تقدیر می کنم از سپاه پاسداران که در سالهای اخیر برنامه های فرهنگی متنوع و موثری اجراکرده است.

,

, ,

حجت اله فروزی تصریح کرد:خدا را شاکریم که شهید چمبری بعد از ۳۷ سال به آغوش خانواده خویش بازگشت.

,

وی افزود:با توجه به اینکه شهید به گردن همه مردم و مسئولان حق دارد،باید همه برای برگزاری باشکوه مراسم سنگ تمام بگذارند.

,

عابدی،معاون فرماندار شهرستان در این نشست هم از تمامی مسئولان خواست برای برگزاری باشکوه مراسم استقبال و تشییع شهید،سنگ تمام بگذارند.

,

تصاویر تکمیلی:

, تصاویر تکمیلی:,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

 

,

انتهای پیام/

]
پسنده گفت: مراسم تشییع و خاکسپاری شهید چمبری روز پنجشنبه ساعت یک و نیم از لیکک به سمت گلزار مطهر شهید برگزار خواهد شد.