برخورد قانونی با رانندگانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر محمودیان، مسئول بخش عمرانی و حمل و نقل شهرداری گرمه در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: از شیوع کرونا تاکنون نظارت های تیم متشکل از شهرداری، شبکه بهداشت، اماکن و همچنین راهور به صورت مکرر انجام می شود و تذکر های رعایت کامل پروتکل های بهداشتی داده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

وی ادامه داد: استفاده از پوشش جداکننده بین راننده و مسافران و ممنوعیت حمل و نقل بیش از سه مسافر، طبق مصوبه ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا به رانندگان اعلام شده است.

,

محمودیان با بیان اینکه نظارت ها به صورت مکرر در حال انجام هستند، اضافه کرد: در بررسی های صورت گرفته نمایان شد که که رانندگان در بخش حمل و نقل عمومی و تاکسی ها به خوبی پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند و تمامی فضای تاکسی با هر ورود و خروج مسافر ضدعفونی می شود.

,

این مقام مسئول با اشاره به اینکه با رانندگانی که برخلاف پروتکل های بهداشتی کرونا عمل کنند، برخورد خواهد شد، گفت: از رانندگان در نظارت های صورت گرفته تقاضا می شود نسبت به رعایت قوانین سختگیر باشند و از ارائه خدمت به مسافری که از ماسک استفاده نکرده است، خودداری کنند.

,

محمودیان با بیان اینکه پلیس راهور می تواند رانندگانی که از ماسک استفاده نکرده اند را جریمه و در صورت تکرار خودرو را توقیف کند، گفت: کرونا بیماری جدی است و از تمامی مردم تقاضا داریم در صورت مواجه با راننده ای که از ماسک استفاده نکرده و پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کند با شماره 137 تماس بگیرند تا در جهت رفع مشکل مراجع نظارتی را در جریان بگذارند.

,

انتهای پیام/

]
ناصر محمودیان با بیان اینکه نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در حوزه حمل و نقل عمومی و تاکسی ها به صورت مکرر در حال انجام است، گفت: با رانندگان متخلف برخورد می شود.