ضدعفونی معابر شهر تفرش با مشارکت گروههای جهادی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار محمد مهدی میرهادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش در گفتگو با دیارآفتاب؛ با اشاره به برگزاری رزمایش ضدعفونی معابر و اماکن در شهرستان تفرش گفت: با توجه به شیوع گسترده موج سوم کرونا و به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری رزمایش پدافند زیستی با رویکرد ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن عمومی در سطح شهرستان برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

میرهادی اظهار کرد: این رزمایش با همکاری ستاد کرونا شهرستان و با حضور گروههای جهادی و نیروهایی از سایر ادارات در روز پنج شنبه ۲۴ مهرماه در سطح شهرستان انجام می شود.

,

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا گروه های جهادی در زمینه های مختلفی برای مقابله با این ویروس منحوس گام برداشته اند افزود: مهمترین آنها را می توان تولید و توزیع ماسک، ضد عفونی معابر، بسته بندی الکل و بسته بندی و توزیع کمکهای مومنانه عنوان کرد.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش بیان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا و با تشکیل ۶ کارگاه تولید ماسک بیش از  ۴۰ هزار ماسک در شهرستان تولید و توزیع شده و با توجه به اعلام نیازی که وجود دارد هم اکنون ۴ کارگاه فعال برای تولید ماسک فعال هستند.

,

میرهادی خاطر نشان کرد: همچنین در طی 7 مرحله انجام رزمایش کمک مومنانه در سطح شهرستان تفرش تا به امروز بیش از  ۴ هزار بسته معیشتی با مشارکت گروههای جهادی به ولی نعمتان انقلاب و افراد آسیب دیده از کرونا تقدیم شده است و امیدواریم با همت بیشتر مردم و خیرین این اقدام خدا پسندانه تا پایان این ویروس منحوس ادامه دار باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش با اشاره به برگزاری رزمایش ضدعفونی معابر و اماکن در شهرستان تفرش گفت: با توجه به شیوع گسترده موج سوم کرونا و به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری رزمایش پدافند زیستی با رویکرد ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن عمومی در سطح شهرستان برگزار می شود.