500 هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد ایجاد شده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار، "سید مرتضی بختیاری" ، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)  در  تشریح برخی برنامه‌های این نهاد اظهار کرد: ساخت مسکن یکی از گران‌ترین و ارزنده ترین خدمات کمیته امداد به نیازمندان و جامعه مددجویی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

وی با بیان اینکه امسال بیش از ۴۳ هزار واحد مسکونی برای مددجویان این نهاد در سراسر کشور ساخته می‌شود، افزود: در استان ایلام نیز چندین پروژه مسکن در دست ساخت بوده که با این اقدامات نیاز مسکن مددجویان استان به حداقل خواهد رسید.

,

رئیس کمیته امداد کشور در ادامه با اشاره به سفر خود به استان ایلام، افزود: در این سفر در شهر دهلران ۱۰۸ واحد، در موسیان ۷ واحد و در شهر سرآبله نیز ۸ واحد مسکونی تحویل نیازمندان شد که خوشبختانه برای نخستین بار در کشور شهرهای موسیان و دهلران هم اکنون فاقد مددجوی بدون مسکن هستند.

,

بختیاری با اشاره به اینکه توانمندسازی مددجویان در سه محور اشتغال، مسکن و فرهنگ سازی در زمینه کار و تلاش از برنامه‌های اصلی کمیته امداد است، افزود: در این زمینه فرهنگ سازی در زمینه ترویج فرهنگ کار و تلاش در اولویت این برنامه‌ها و مهم‌ترین نیاز است.

,

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در ادامه با اشاره به برنامه‌های اشتغال زایی این نهاد، افزود: در مدت سه سال گذشته بیش از ۵۰۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان در سراسر کشور ایجاد شده که این میزان بیش از برنامه‌های پیش بینی شده در این زمینه و تعهدات امداد بوده است.

,

بختیاری به اشتغال ایجاد شده در استان ایلام اشاره کرد و گفت: ایلام در این زمینه از استان‌های موفق کشور بوده و سال گذشته به همت امدادگران این استان بیش از چهار هزار فرصت شغلی برای نیازمندان این استان ایجاد شده است.

,

وی تصریح کرد: امسال نیز با یک جهش خوب حداقل پنج هزار فرصت شغلی با اعتباری بالغ بر ۱۵۷ میلیارد تومان برای نیازمندان جویای کار در این استان پیش بینی شده است و چنانچه استان به تعهدات خود در این زمینه عمل کند اعتبارات بیشتری در اختیار استان قرار می‌گیرد.

,

 

,


 
انتهای پیام/ر

,
,
]
بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از ایجاد ۵۰۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کشور در سه سال گذشته خبر داد.