باید جمعیت را ساکن نگه داشت تا از انتقال بیشتر کرونا پیشگیری شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  غلامرضا جلالی روز پنحشنبه در حاشیه سی و ششمین اجلاس شورای عالی استان ها در جمع خبرنگاران گفت:  اکنون که بیماری کووید۱۹ واکسن و داروی موثر ندارد، تنها اقدام ممکن پیشگیری است و در این راه شورای عالی امنیت ملی و ستاد ملی کرونا با همکاری نیروی انتظامی باید جمعیت را ساکن نگه دارند تا از انتقال بیشتر کرونا در جمعیت پیشگیری شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: باتوجه به نقش قانونی شورای عالی استان ها که نماینده مردم در حوزه شهرها و روستاها هم هستند و وظایف و تکالیف قانونی سازمان پدافند غیرعامل در ساختار شهری دارد و همچنین بر اساس اسناد ملی که در این زمینه وجود دارد تفاهمنامه ای تنظیم شد تا بتوانیم همکاری های لازم را انجام دهیم.

,

وی در پاسخ به پرسشی درباره همه گیری کرونا در کشور گفت: از آنجایی که تاکنون واکسن و داروی مشخصی برای بیماری کووید۱۹ پیدا نشده است و درمان بر اساس آزمون و خطا پیش می رود اساس فعالیت ها باید بر اساس رعایت بهداشت استوار شود.
جلالی همچنین درباره تثبیت جمعیت در شرایط کنونی و همه گیری ویروس کرونا نیز گفت: تثبیت جمعیت و کاهش تردد در همه گیری کرونا نیاز به تصمیم گیری قاطع در شورای عالی امنیت ملی دارد. پس از آن مردم آموزش می بینند و توجیه می شوند و در نهایت اعمال این تصمیم است که با حضور نیروهای انتظامی انجام می شود.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل افزود: شورای عالی امنیت ملی و ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا باید بتوانند تصمیم قاطع بگیرند تا در زمان تعطیلات جمعیت را ساکن نگه داشته، جلوی انتقال بیماری را بگیرند.

,
,
,

 

,

انتهای پیام/ک

]
رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: شورای عالی امنیت ملی و ستاد ملی کرونا با همکاری نیروی انتظامی باید جمعیت را ساکن نگه دارند تا از انتقال بیشتر کرونا در جمعیت پیشگیری شود.