۱۹ میلیارد تومان در راستای نیت واقفین خیر اندیش در همدان اهدا شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ حجت الاسلام حاجی زین العابدینی، مدیر کل اوقاف استان همدان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت هفته وقف دو دوسته برنامه رکنی و غیر رکنی داریم که تجلیل و تکریم از فعالان عرصه وقف با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و به صورت مجازی از طریق ویدئو کنفرانس برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: تمام اقدامات به نام خانواده وقف است و هدف گسترش سنت حسنه است که طرح احسان ماندگار و توزیع بسته های حمایتی برای نیازمندان در دهه اول وقف انجام می شود.

,

حجت الاسلام زین العابدینی ادامه داد: نشست های تخصصی وقف و غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا و بقاع متبرکه و عیادت از فعالان عرصه وقف از دیگر برنامه های فرهنگی دهه اول وقف است.

,

وی عنوان کرد: تکریم از مدافعان سلامت و توزیع بسته های غذایی از دیگر برنامه های وقف در پیشگیری از کرونا بوده است.

,

مدیر کل اوقاف استان همدان افزود: حدود ۱۶ هزار ماسک برای بیمارستانها و ۱۰۶ هزار و پانصد عدد برای عموم مردم تهیه شد، حدود ۸۰۰ لیتر مواد ضد عفونی کننده برای بیمارستانها و ۲ هزار و چهار صد لیتر برای عموم مردم تهیه شد.

,

وی ادامه داد: مجموعا ۳۰۰ میلیون تومان اوقاف برای پیشگیری از بیماری کرونا تجهیزات در سطح استان توزیع کرده است و تا ریشه کنی این ویروس منحوس ادامه دارد.

,

حجت الاسلام زین العابدینی از توزیع ۱۲ هزار و ۳۸۰ بسته معیشتی در سطح استان خبر داد و گفت: حدود ۲۵ هزار پک لوازم التحریر به ارزش ۳۵۰ میلیون تومان با طرح و الگوهای ایرانی اسلامی بین دانش آموزان توزیع شد.

,

وی افزود: در طول یکسال گذشته حدود ۹ میلیارد و دویست میلیون تومان در حوزه نیات اجتماعی، ۵ میلیارد و هفتصد میلیون تومان در حوزه نیات خیریه، ۲ میلیارد و ششصد میلیون در حوزه نیات مذهبی و یک میلیارد و دویست میلیون در حوزه مساجد هزینه شده که جمعا حدود ۱۹ میلیارد تومان برآورد شده است.

,

حجت الاسلام زین العابدینی گفت: در ۷ ماه سال جاری ۲۳ موقوفه جدید داشته  ایم و خانواده وقف آماده مشارکت و سرمایه گذاری در بخش خصوصی را دارد .

,

انتهای پیام/

]
حجت الاسلام حاجی زین العابدینی از اهدای ۱۹ میلیارد تومان به نیت واقفین خیراندیش در استان همدان خبر داد.