بخش سوم دومین مرحله کمک مومنانه در بوشهر برگزار شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بخش سوم دومین مرحله کمک مومنانه در بوشهر برگزار شد

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

توزیع ۵۰۰ بسته نوشت افزار در سومین مرحله رزمایش کمک های مومنانه

, توزیع ۵۰۰ بسته نوشت افزار در سومین مرحله رزمایش کمک های مومنانه,

به گزارش سپاس ؛ توزیع ۵۰۰ بسته نوشت افزار و ۶۰ بسته غذایی مابین نیازمندان شهرستان بوشهر در سومین مرحله رزمایش کمک های مومنانه با همکاری سپاه شهرستان بوشهر و گروه جهادی انجام شد.

, سپاس ,

, ,

, ,

, ,

, ,

پویش «لبخند رضایت» در دشتی اجرا شد/ توزیع ۲۲۳۰ بسته کمک مومنانه

, پویش «لبخند رضایت» در دشتی اجرا شد/ توزیع ۲۲۳۰ بسته کمک مومنانه,

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی با اشاره به آغاز مرحله پنجم رزمایش کمک مومنانه در آموزش و پرورش این شهرستان اظهار کرد: این مرحله از رزمایش کمک مومنانه با عنوان پویش لبخند رضایت به صورت نمادین در دبستان شاهد زینبیه خورموج آغاز شد.

,

علی حسینی با اشاره به اینکه در این رزمایش دو هزار و ۲۳۰ بسته غذایی، لوازم‌التحریر، کارت هدیه، مانتو، شلوار و کفش بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد افزود: ارزش این بسته‌ها ۵۰۰ میلیون ریال بوده است.

,

وی گفت: بسته‌های توزیع شده با کمک خیران، مدارس مختلف شهر، شهرداری و شورای اسلامی شهر خورموج، بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی این شهر، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتی و گروه جهادی شهید حیدری پور جمع‌آوری و سبب ایجاد لبخند بر لبان دانش‌آموزان نیازمند شد.

,

علی حسینی تصریح کرد: این بسته‌های معیشتی و لوازم‌التحریر تحویل مدیران مدارس داده شد تا آنها به دانش‌آموزان نیازمند شناسایی شده و کم‌برخوردار با نهایت تکریم و احترام اهدا کنند.

,

مدیر آموزش و پرورش دشتی خاطر نشان کرد: این طرح ملی همزمان با سراسر کشور برگزار و با هدف کمک به کاهش بخشی از مشکلات آسیب‌دیدگان از بیماری کرونا و افراد نیازمند اجرا شد.

,

در این مراسم امام جمعه خورموج، فرمانده سپاه و تعدادی از مسئولان اداره‌های مختلف شهرستان دشتی حضور داشتند.

,

, ,

توزیع ۳۰۰ بسته نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند شهرستان بوشهر

, توزیع ۳۰۰ بسته نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند شهرستان بوشهر,

پویش مشق احسان با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام و گروه جهادی خادم الحسین ابوالفضل حسینی در هیئت رایت العباس برگزار شد.

,

در این مرحله از رزمایش  تعداد ۳۰۰ بسته نوشت افزار با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام در عالیشهر، چغادک، امامزاده، تنگک و سایرمحلات سطح شهر بوشهر  با همکاری بسیج سازندگی سپاه شهرستان بوشهر توزیع شد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

بانک رفاه استان بوشهر ۵ دستگاه یخچال به نیازمندان کمیته امداد اهدا کرد

, بانک رفاه استان بوشهر ۵ دستگاه یخچال به نیازمندان کمیته امداد اهدا کرد,

احمد لطفی، مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر اظهار داشت: یکی از رسالت‌ها و اهداف کمیته امداد شناسایی نیازمندها و رفع مشکلات این جامعه بوده که در بازدیدهای میدانی بعمل آمده توسط مددکاران مورد تاکید و مد نظر قرار می‌گیرد.

,

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با تاکید بر اینکه لوازم ضروری زندگی از نیازهای اصلی و مهم مددجویان است گفت: از ابتدای سال جاری با توجه به فصل گرما در استان بوشهر خدماتی نظیر تامین و توزیع وسایل سرمایشی از جمله یخچال و کولر گازی انجام شده است.

,

لطفی با اشاره به گرانی ها موجود بر بازار و مشکلات گسترده‌ای برای اقشار کم درآمد گفت: این شرایط سبب شده تا خانوار‌های تحت حمایت امکان خرید دستگاه‌های خنک کننده‌ای مانند یخچال را نداشته و در وضعیت بسیار بدی قرار داشته باشند.

,

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر یادآور شد: بررسی‌ها نشان می‌دهد از مجموع ۴۴ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد در استان، در مجموع سه هزار خانوار یا فاقد یخچال هستند و یا یخچال فرسوده دارند که از ابتدای سال جاری با همکاری مردم، خیران نیکوکار و دستگاه های اجرایی تلاش شده است این خانواده ها صاحب یخچال شوند.

,

وی با اشاره به تامین هزار دستگاه یخچال به شکل امانی از شرکت تولید کنند گفت: امروز بانک رفاه استان هزینه ۵ دستگاه از این تعداد یخچال را به منظور توزیع میان نیازمندان فاقد یخچال اهدا کرده است.

,

لطفی با بیان اینکه تعداد هزار یخچال طی دو مرحله میان نیازمندان فاقد یخچال توزیع شده است گفت: برای تهیه این تعداد یخچال ۵ میلیارد تومان اعتبار از سوی خیرین ، کمیته امداد و مراکز نیکوکاری تامین و بحساب شرکت سازنده پرداخت شده است.

,

وی در پایان ضمن دعوت از مردم و خیران در تامین نیازهای محرومان، تاکید کرد: این روند در آینده نیز ادامه خواهد داشت و در فصل سرما نیاز افراد بی بضاعت به لوازم گرمایشی(آبگرمکن) بیشتر خواهد بود که امیدواریم شهروندان کمیته امداد را در این زمینه یاری کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
بخش سوم دومین مرحله کمک مومنانه در استان بوشهر برگزار شد