۱۰۰ برنامه طی هفته ناجا در ایلام برگزار می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار، سردار نورعلی یاری "،فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: با تمهیدات پلیس و اشرافیت اطلاعاتی، انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی با امنیت کامل و بدون هیچ‌گونه مشکلی در حوزه جنوب استان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

فرمانده انتظامی استان ایلام با هشدار به اراذل و اوباش گفت: پلیس با پشتیبانی مردم و دستگاه قضایی اجازه قدرت نمایی را به اراذل و اوباش نخواهد داد و در هر کجای استان بخواهند شرایطی را پیش آورند و موجبات ناامنی را در جامعه فراهم کنند با قاطعیت و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

,

سردار یاری به اقدامات پلیس در خصوص پیشگیری از ویروس کرونا اشاره کرد و عنوان کرد: پلیس همگام و همدوش با بهداشت و درمان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تلاش می‌کند و در این راه نیازمند مشارکت عمومی است.

,

وی با قدردانی از دانشگاه علوم پزشکی استان و کسانی که در حوزه بهداشت و درمان به صورت شبانه روز برای پیشگیری و درمان مبتلایان به ویروس کرونا تلاش می‌کنند، گفت: همه ما با رعایت نکات بهداشتی و تمهیدات اندیشیده شده توسط ستاد مدیریت کرونا بهداشت و درمان را همراهی کنیم.

,

فرمانده انتظامی استان ایلام در بخش پایانی صحبت‌های خود با قدردانی از صدا و سیما، دستگاه قضائی و شورای تامین برای همراهی با پلیس، اظهار کرد: همراهی صدا و سیما، دستگاه قضائی و اعضای شورای تامین استان موجب شده است که ما امروز در این استان در سطح کشور جزء استان‌های برتر باشیم.

,

محور برنامه‌های هفته ناجا در ایلام مجازی و هوشمند خواهد بود

,

فرمانده انتظامی استان ایلام به آغاز هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و تصریح کرد: از امروز تا روز جمعه برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در استان ایلام اجرایی خواهد شد.

,

وی گفت: با تلاش همکارانم در فرماندهی انتظامی استان ایلام بیش از ۱۰۰ برنامه در این هفته اجرا خواهد شد که مهمترین آنها هوشمند سازی پلیس در سطح استان است.

,

سردار یاری بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و بحث پیشگیری، امسال هفته نیروی انتظامی به صورت هوشمند و مجازی در قالب اپلیکیشن آموزش همگانی سامانه پلیس پاسخگو، حضور کارشناسان پلیس در صدا و سیما و.... اجرا می‌شود

,

 

,

انتهای پیام/الف

]
فرمانده انتظامی ایلام با اشاره به برگزاری ۱۰۰ برنامه طی هفته ناجا در ایلام، گفت: برنامه‌های هفته ناجا در ایلام به صورت مجازی برگزار می شود.