بحث‌‌های حقوقی، مانع تصویب طرح واگذاری گاوازنگ به شهرداری زنجان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد سلطانی امروز در گفت‌‌و‌‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: طرح ارائه مدیریت منطقه تفریحی – گردشگری گاوازنگ زنجان به شهرداری از سوی استانداری پیگیری می‌‌شود و از نظر ما بهترین کار واگذاری مدیریت این منطقه به شهرداری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه متاسفانه با وجود برگزاری جلسه توجیهی این طرح در شورای اسلامی شهر زنجان تصویب نشد، افزود: دو بار در این زمینه نامه نوشته شده است و امیدواریم اعضای شورا در این زمینه اقناع شوند.
,
 
,
این مسئول بیان داشت: اعضای شورا به دلیل وجود بحث‌های حقوقی این طرح را تصویب نکردند اما انتظار داریم گام به گام مشکلات حقوقی این منطقه حل و شهرداری مدیریت را برعهده بگیرد.
,
 
,
معاون عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه بی‌‌صاحب بودن این منطقه به نفع شهر نیست، افزود: شهرداری با توان مدیریتی خود می‌‌تواند جلوی ساخت و سازهای غیر مجاز را گرفته و مدیریت لازم را اعمال کند.
,
 
,
سلطانی خاطرنشان کرد: مدیریت این مجموعه از عهده سازمان همیاری شهرداری‌های استان خارج است و ضروری است در این زمینه شهرداری وارد شده و امکانات جدیدی برای گردشگری در این منطقه ایجاد کند.
,
 
,
وی با بیان اینکه در طرح ارائه شده واگذاری همه منطقه گردشگری گاوازنگ و محوطه‌‌های پایین دستی آن مورد توجه است، افزود: بحث فقط واگذاری ارتفاعات نیست اولویت ما سروسامان دادن به منطقه گردشگری است.
,
 
,
این مسئول با اشاره به حضور خود در جلسه شورای اسلامی شهر زنجان و ارائه این طرح، خاطرنشان کرد: این منطقه پتانسیل مطلوبی برای درآمدزایی شهرداری و اجرای طرح‌‌های گردشگری و عمرانی و صدور پروانه و تغییر کاربری دارد.
,
 
,
معاون عمرانی استاندار زنجان گفت: در حال حاضر و با توجه به شرایط موجود، هنوز اعضای شورای اسلامی شهر زنجان به واگذاری مدیریت این منطقه به شهرداری اقناع نشده‌‌اند اما مخالف 100 درصدی نیز نیستند.
,
 
,
سلطانی بیان داشت: انتظار می‌رود شهرداری با برعهده گرفتن مدیریت این منطقه اقدامات مساعدی برای توسعه گردشگری این منطقه انجام دهد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
مهرداد سلطانی، معاون عمرانی استاندار زنجان گفت: وجود موانع به ویژه گره‌‌های حقوقی موجب شد تا اعضای شورای اسلامی شهر زنجان به طرح واگذاری منطقه گاوازنگ به شهرداری رای مثبت ندهند.