شخص وزیر بهداشت به قضیه ساخت داروی ضد کرونا در کرمانشاه ورود کند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاه رسانی مرصادنیوز , حجت الاسلام والمسلمین سید جواد حسینی کیا  اظهار داشت : جناب آقای دکتر علی مصطفایی، مدیر شرکت دانش‌بنیان حوزه بیوتکنولوژی پزشکی در کرمانشاه، حسب آنچه را که خود ایشان اعلام کرده اند، زحمات بسیار و موفقیت آمیزی در خصوص تولید داروی ضد کرونا داشته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاه رسانی مرصادنیوز ,

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه ابراز داشت : متأسفانه در بروکراسی اداری مجموعه وزارت بهداشت و درمان در واقع این کار متوقف و سرانجامی هم بر این اساسی که پیش می‌رود نخواهد داشت.

,

وی در ادامه تاکید داشت : عمده دلیل این موضوع هم این است که خیلی از مجموعه های تولیدی دارو دست یک سری افراد خاص است و چون گردش مالی بالایی دارد به این راحتی نخواهند گذاشت کسی بیاید در این زمینه خدمتی داشته باشد.

,

نماینده مردم شهرستان سنقروکلیایی بیان داشت : از یکسو می طلبد که دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی نسبت به این قضیه ورود پیدا کرده و از سوی دیگر در واقع خود وزیر بهداشت و معاونین ورود جدی نسبت به این قضیه داشته باشند.

,

حجت الاسلام والمسلمین حسینی کیا خاطر نشان کرد: در چنین شرایط قرمز کرونایی که کل کشور را درگیر کرده است فارغ از بروکراسی های اداری ضرورت و نگاه ویژه ای را می‌طلبد به کسانی که گامی در جهت خدمت به بشریت برداشته اند توجه ویژه شود.

,

وی در پایان تصریح کرد: در چنین شرایطی باید جلوی معامله گری و ورود مافیاهای دارویی گرفته شود و از سوی دیگر تسهیلی به وجود آید که در بیمارستان ها و مراکز آموزشی در واقع یک بار دیگر آزمایشات دکتر مصطفایی امتحان و به محض اینکه تایید شد خارج از روابط بروکراسی ان شاءالله به مرحله تولید برسد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
حجت الاسلام والمسلمین سید جواد حسینی کیا از وزیر بهداشت خواست به قضیه ساخت داروی ضد کرونا در کرمانشاه ورود کند.