تصویب یک فوریت طرح حمایت از افشاکنندگان فساد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  علی بابایی کارنامی در گفتگو با خبرنگار  شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، درباره طرح حمایت از افشاکنندگان فساد که روز گذشته به تصویب مجلس رسید، اظهار داشت: راههای مبارزه با فساد قوانینی دارد با این حال در کشور ما قوانین مدونی وجود ندارد که به‌طور ساختاری با فساد مبارزه شود.

وی افزود: طرح دو فوریتی حمایت از افشا ‌کنندگان فساد ارائه شد و مجلس از آن استقبال کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مشوق‌های خوبی برای افشا کنندگان فساد در دستگاه های دولتی در نظر گرفته شده است.

بابایی کارنامی با بیان اینکه این طرح به مبارزه با فساد کمک می کند، گفت: باید شرایطی در کشور ایجاد شود که فساد رخ ندهد و فضا برای فاسدین ناامن شود.

وی عنوان کرد: یکی از راه های مبارزه با فساد و ناامن کردن شرایط برای مفسدین  جامعه در حوزه های مختلف همین بحث هایی است که باید در کشور رخ دهد بنابراین قانون یکی از راهکارها است.

بابایی گفت: این مجلس دو کار بزرگ را انجام داده؛ یکی تصویب قانون مدیریت تعارض منافع در کمیسیون اجتماعی است که پس از انقلاب در نوع خود بی بدیل بوده و در آن با علل و ریشه های فساد و نه صورت مسئله فساد برخورد خواهد شد.

وی افزود: همچنین طرح حمایت از افشاکنندگان فساد نیز می‌تواند بسیار موثر واقع شود که البته پیش شرط های تحقق آن هم لحاظ شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
علی بابایی کارنامی, عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تصویب یک فوریت طرح حمایت از افشاکنندگان فساد خبر داد.