رأی هیأت مدیره «خانه سینما» به تمدید مدیرعاملی منوچهر شاهسواری
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اعضای هیأت مدیره «خانه سینما» امشب دوشنبه ۲۸ مهرماه، رأی به تمدید مدیرعاملی منوچهر شاهسواری برای سومین دوره دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

علیرضا نجف‌زاده، روانبخش صادقی، پژمان مظاهری‌پور، محمدعلی نجفی، بهمن اردلان، آتیلا پسیانی و علی قائم‌مقامی اعضای هیأت مدیره، کامران ملکی به‌عنوان بازرس و رمضانعلی حیدری خلیلی به نمایندگی از وزارت ارشاد در جلسه امشب حضور داشتند.

,

منوچهر شاهسواری و محمدمهدی عسگرپور دو گزینه مدیرعاملی «خانه سینما» برای دور جدید فعالیت بودند که عسگرپور به دلایلی در انتخابات نهایی شرکت نکرد.

,

دو تن از اعضای هیأت مدیره «خانه سینما» در پاسخ به پیگیری خبرنگار ما انتخاب نهایی منوچهر شاهسواری را تأیید کردند.

,

تمدید مدیرعاملی شاهسواری برای سومین دوره پیاپی، پیش از این منتقدانی داشت که معتقد بودند طبق اساسنامه «خانه سینما» امکان تمدید مدیرعاملی برای بیش از دو دوره وجود ندارد.

,

همین اختلاف‌نظر درباره تفسیر اساسنامه «خانه سینما» درباره امکان تمدید حضور یک مدیرعامل برای سه دوره، اعضای هیأت مدیره را به دو گروه موافق و مخالف تقسیم کرد که مذاکراتی جدی در این زمینه با هم داشتند که سرانجام به انتخاب شاهسواری با اکثریت آرا انجامید.

,

باید دید وزارت ارشاد در مرحله تأیید نهایی مدیرعاملی منوچهر شاهسواری و انطباق آن با اساسنامه این نهاد صنفی چه رأیی صادر خواهد کرد.

,

منوچهر شاهسواری دوازدهمین مدیرعامل «خانه سینما» محسوب می‌شود که از سال ۹۵ این سمت را برعهده دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

منبع:مهر

]
اعضای هیأت مدیره «خانه سینما» شب گذشته رأی به تمدید مدیرعاملی منوچهر شاهسواری در این نهاد صنفی برای سومین دوره پیاپی دادند.