اتحاد نیروهای مسلح، دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشته است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; سردار جهانبخش کرمی امروز در دیدار با فرمانده انتظامی استان زنجان به مناسبت هفته نیروی انتظامی با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی پلیس اظهار کرد: اعتماد مردم به پلیس بزرگترین سرمایه است و این اعتماد با خوش رویی کارکنان به هنگام انجام وظیفه به دست می‌آید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با تاکید بر اینکه کار با مردم از حساسیت بالایی برخوردار است و این نیازمند توجه به مسائل معنوی است که به حمد الله پلیس کشور ما یک پلیس معنوی است تصریح کرد: امنیت بستر مهم سرمایه گذاری است و امنیت مطلوب موجود، استان زنجان را بهترین گزینه برای سرمایه گذاری کرده است.

,

وی بر اقتدار و انسجام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مقابل دشمنان نظام تاکید کرد و افزود: اقتدار و انسجام در میان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران وجود دارد زیرا وجود انسجام و ارتقا سطح توانمندی و بازدارندگی نیروهای مسلح ایران، موجب رعب و وحشت دشمنان شده است.

,

در ادامه سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره بر ارتقاء گسترش تعاملات نیروهای مسلح در استان گفت: امنیت عمومی به‌عنوان مقوله‌ای فراگیر و پیش‌شرط در هر نوع برنامه‌ریزی سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جایگاهی برجسته دارد.

,

وی در ادامه خاطر نشان کرد: مجموعه نیروی انتظامی استان، آمادگی لازم برای همکاری و تعامل در تمام زمینه‌ها با سپاه پاسداران را دارد و مبنای عملکرد ما با همه دستگاه‌ها به ویژه سپاه پاسداران، بر اساس وفاق و همدلی و هم‌افزایی مشترک است.

,

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: نیروی انتظامی و سپاه دو نهاد خدمتگذار مردم و مکمل یکدیگر هستند که این امر می‌تواند مایه برکت و موجب اطمینان در جهت تامین آسایش و آرامش خاطر مردم باشد و نیز می‌توان به واسطه همین هماهنگی از بسیاری از نا امنی‌ها جلوگیری کرد.

,

انتهای پیام/

]
سردار کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان با اشاره به رشادت‌ها و تلاش‌های پلیس در جامعه گفت: تداوم تعامل سپاه با پلیس نقش مهمی در برقراری امنیت دارد و اتحاد نیروهای مسلح کشورمان دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشته است.