وضعیت نگران کننده شیوع کرونا در زنجان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا عسگری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; از وضعیت شیوع بیماری کرونا در زنجان اظهار کرد: وضعیت شیوع بیماری کرونا در زنجان نگران کننده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: پیشنهاد تمدید محدودیت ها را به ستاد کرونا استان دادیم و امروز در جلسه ستاد کرونا در این خصوص تصمیم گیری خواهد شد.

,

فرماندار زنجان با تاکید بر اینکه وضعیت شهرستان خرمدره بحرانی اعلام شده و وضعیت زنجان نیز بهتر از خرمدره نیست، عنوان کرد: متاسفانه عده زیادی از مردم زنجان بیماری کرونا را جدی نگرفتند و شاهد اجتماعات زیادی در جامعه هستیم.

,

وی به اجتماعی که اخیرا در پیاده راه سبزه میدان زنجان برگزار شد اشاره کرد و افزود: در حال حاضر بی توجهی مردم به شیوع کرونا نشان از وضعیت نگران کننده دارد.

,

عسگری با اشاره به اینکه شب گذشته شاهد برگزاری کارناوال عروسی در زنجان بودیم، افزود: متاسفانه مردم به جای اینکه نسبت به کسانیکه تجمع می کنند تذکر دهند با این افراد همراهی می کنند.

,

وی با تاکید بر اینکه ما مخالف شادی مردم نیستیم اما در شرایط کنونی برگزاری تجمعات به هیچ عنوان کار درستی نیست، افزود: علی رغم اینکه اصلا تمایلی برای افزایش محدودیت ها نداریم اما اگر این تجمعات ادامه داشته باشند قطعا نسبت به افزایش محدودیت ها اقدام خواهیم کرد.

,

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه از مردم درخواست می کنیم به خاطر خودشان هم که شده پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند ابراز کرد: متاسفانه خیلی از افراد به دلیل ایجاد محدودیت ها با مشکل مواجه شدند و باید گفت افرادی که به دستورات ستاد کرونا بی توجه هستند نسبت به حق الناس بی توجه هستند.

,

وی با بیان اینکه در حال حاصر تنها چیزی که می تواند موجب کاهش شیوع بیماری کرونا شود استفاده از ماسک است افزود: در تولید ماسک نیز هیچ مشکلی در سطح استان زنجان نداریم و ماسک با قیمت 1000 تومان در سطح شهرستان زنجان به وفور وجود دارد.

,

عسگری با بیان اینکه متاسفانه با وجود تاکیدات افزایش شیوع کرونا مردم کاملا بی تفاوت هستند عنوان کرد: با افرادی که نسبت به پروتکل های بهداشتی بی توجه هستند، برخورد خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
فرماندار زنجان با اشاره به اینکه وضعیت شیوع بیماری کرونا در زنجان بسیار نگران کننده است گفت: درخواست تمدید محدودیت ها به ستاد کرونا استان داده شد.