پروژه‌های توسعه باغات زیتون در اراضی شیبدار همچنان در انتظار تامین آب
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ستار صفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد اجرای طرح توسعه باغات زیتون در اراضی شیبدار اظهار کرد: حل مشکل این طرح از طریق نمایندگان دوره قبل و همچنین نمایندگان فعلی،شرکت آب منطقه‌ای، استاندار زنجان و جهادکشاورزی پیگیری می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با تاکید براینکه تا به امروز مشکل تخصیص آب این پروژه‌ها حل نشده اما برخی از مسئولان مربوطه قول‌هایی دادند تصریح کرد: امیدواریم به درخواست مردم که حدود 10 سالی است با این مشکل مواجه هستند پاسخ داده شود.

,

فرماندار طارم با تاکید براینکه برای این 4 پروژه بالغ بر 100 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام شده است بیان کرد: اگر تخصیص آب برای این پروژه‌ها انجام نشود مردم خسارت‌های بسیار زیادی را متحمل خواهند شد.

,

وی با بیان اینکه به جد پیگیر هستیم تا تخصیص آب اتفاق بیفتد عنوان کرد: اگر تخصیص آب برای این پروژه اتفاق نیفتد با مشکلات اجتماعی مواجه خواهیم شد چون مردم به امید رسیدن به نتیجه در این پروژه سرمایه‌گذاری کردند.

,

صفری از برطرف شدن مشکل برق این پروژه خبرداد و خاطرنشان کرد: برای برق رسانی این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر 12 میلیارد تومان هزینه شده است.

,

وی با تاکید براینکه مشکلی از لحاظ برق‌رسانی در این پروژه نداریم گفت: تنها مشکلی که در این پروژه‌ها با آن مواجه هستیم مشکل تخصیص آب است که مسئولان ارشد استانی نیز به جد این موضوع را پیگیری می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
صفری فرماندار طارم با اشاره به اینکه تا امروز همچنان آب به پروژه‌های توسعه باغات زیتون در اراضی شیبدار طارم انجام نرسیده است گفت: برای این پروژه‌ها بالغ بر 100 میلیارد تومان هزینه شده است.