جمع‌آوری کمک‌های مردم زنجان برای توسعه عتبات عالیات
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد امیرخانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: 17 موکب اربعین استان زنجان در سامامه موکب‌داران ثبت‌نام و 15 موکب برای اعزام به کشور عراق و دو موکب هم برای استقرار در مسیر زائران اربعین استان زنجان اعلام آمادگی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه به دلیل شیوع بیماری کرونا امکان اعزام موکب‌ها به کشور عراق فراهم نشد، افزود: فعالیت موکب‌های اربعین در قالب پویش مهر و به منظور خدمات‌رسانی در حوزه بیماری کرونا انجام شد.
,
 
,
این مسئول بیان داشت: موکب‌های اربعین استان در طول ماه‌های محرم و صفر خدمات رسانی کرده و در این مدت یک هزار و 847 بسته مواد غذایی از سوی موکب‌ها تهیه و توزیع شد.
,
 
,
مسئول مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان ارزش ریالی بسته‌های غذایی را 4 میلیارد و 212 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این بسته‌های غذایی در بین نیازمندان جامعه و افراد متضرر از بیماری کرونا توزیع شد.
,
 
,
امیر خانی بیان داشت: همچنین 869 بسته لوازم تحصیل به ارزش 573 میلون و 600 هزار ریال از سوی موکب‌های عاطفه‌ها در بین دانش‌آموزان توزیع شد.
,
 
,
وی از ارائه خدمات سلامت توسط موکب‌های اربعین استان خبرداد و گفت: ماسک و اقلام بهداشتی نیز به ارزش 411 میلیون و 500 هزار ریال توسط موکب‌های سلامت استان زنجان توزیع شد.
,
 
,
این مسئول ارزش ریالی کمک به بازسازی عتبات عالیات از استان زنجان را 432 میلیون و 565 هزار ریال عنوان کرد و گفت: جمع‌آوری توسط موکب‌های حرم عشق در زنجان انجام شد.
,
 
,
مسئول مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان با بیان اینکه زنجان استان معین کمک به توسعه حرم در سامرا است، افزود: مردم خیر زنجان می‌توانند کمک‌های مالی خود را برای توسعه حرم در سامرا به ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان تحویل دهند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
محمد امیرخانی، مسئول مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان گفت: مردم استان زنجان برای بازسازی عتبات عالیات 432 میلیون و 565 هزار ریال کمک کردند.