بررسی 150 پرونده واحدهای تولیدی برای بازگشت به چرخه تولید
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین شاد سرپرست فرمانداری سبزوار در گفت‌وگو با صبح توس؛ با اشاره به تشکیل کلینیک‌های بررسی مشکلات واحدهای صنعتی و کشاورزی در شهرستان باهدف مرتفع کردن و رفع موانع تولید اظهار داشت:تاکنون ۹۰ پرونده در حوزه صنعت و ۶۰ پرونده در حوزه کشاورزی در این کلینیک‌ها بررسی‌شده که تعدادی از آن‌ها مرتفع شده و مابقی به استان ارسال‌شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 سرپرست فرمانداری سبزوار بابیان اینکه مشکلات واحدهای تولیدی در کلینیک‌های صنعت و کشاورزی شهرستان سبزوار که در ذیل ستاد توسعه استان است، با حضور دستگاه‌های اجرایی مرتبط و فعالان آن حوزه بررسی می‌شود، اظهار کرد: جلسات این کلینیک‌ها هر هفته چهارشنبه‌ها در فرمانداری سبزوار برگزار می‌شود و در صورت نیاز به کلینیک‌های استان ارسال می‌شود.

,

 وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی این کلینیک‌ها مشاوره و بررسی نوع مشکلاتی است که سبب شده است چرخه تولید در کارگاه‌ها و یا رشته‌های کاری متوقف شود  افزود: تاکنون ۹۰ پرونده در حوزه صنعت و ۶۰ پرونده در حوزه کشاورزی در این کلینیک‌ها بررسی‌شده که برخی از این موانع باکمی انعطاف در قانون و یا تسریع در انجام امور اداری به چرخه تولید بازگشته‌اند..

,

سرپرست فرمانداری سبزوار با مثبت ارزیابی کردن این روش و بررسی بی‌واسطه مشکلات در این کلینیک‌ها تصریح کرد: این روش باعث می‌شود که صاحبان واحدهای تولیدی به‌صورت مستقیم با روسای دستگاه‌های اجرایی در خصوص مشکلاتشان بحث نمایند و به‌نوعی بوروکراسی اداری حذف و مشکلات سریع‌تر برطرف می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
شاد از رسیدگی به ۱۵۰ پرونده واحد‌های تولیدی سبزوار باهدف مرتفع کردن و رفع موانع تولید در کلینیک‌های صنعت و کشاورزی خبر داد.