راه اندازی مرکز شبانه روزی فوریت های واحدهای تولیدی کار ارزشمندی است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصادنیوز , هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه  عصر امروز در بیست و ششمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کرمانشاه اظهار داشت:  تحریم های ظالمانه و شرایط کرونا موجب شده تا کشور از نظر اقتصادی در شرایط مطلوبی نباشد که این مهم نیازمند کار شبانه روزی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصادنیوز,

استاندار کرمانشاه با اشاره به حضور رزم حسینی به عنوان وزیر صمت، افزود: باید از این حضور نهایت استفاده را ببریم چرا که در گذشته بررسی مصوبات استانها در ستاد ملی تسهیل گاهی تا هفت ماه به طول می انجامید و در برخی موارد هم عملی نمی شد اما در حال حاضر این مهم به مدیران جهادی و با تجربه محول شده است که می تواند گامی مهم در این زمینه باشد.

,

مدیر ارشد استان کرمانشاه با اشاره به راه اندازی مرکز شبانه روزی فوریت های واحدهای تولیدی در استان عنوان کرد: وقتی صحبت از شبانه روزی بودن این مرکز می شود نشان دهنده تلاش شبانه روزی در کشور برای رفع موانع تولید و بهبود کسب و کار است.

,

وی با بیان اینکه ممکن است این مرکز نقص هایی داشته باشد، ادامه داد: راه اندازی این مکان کار ارزشمندی است چرا که صنعت و صنعتگران احساس می کنند دولت به دنبال حل مشکلات آنها است.

,

بازوند خاطر نشان کرد: دستگاه های اجرایی باید توجه داشته باشند که نمایندگان خود در مرکز شبانه روزی فوریت های واحدهای تولیدی را از میان افراد کارآزموده، مقتدر و صاحب اختیار انتخاب کنند تا بتوانند مشکلات را حل و فصل کنند  و اگر چنانچه گزارشی مبنی بر عدم ارائه خدمات مناسب این نمایندگان گزارش شود، خود مدیر کل و یا معاونان وی باید در این مرکز حضور پیدا کنند.

,

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه راه اندازی این مرکز تا مقداری حجم کار ستاد تسهیل را کاهش می دهد، اضافه کرد: باید از طریق صدا و سیما، رسانه ها، فضای مجازی، تبلیغات محیطی و ... اطلاع رسانی لازم به مردم در زمینه راه اندازی این مرکز صورت گیرد.

,

بازوند عنوان کرد: باید از روز دوشنبه شاهد راه اندازی مرکز شبانه روزی فوریت های واحدهای تولیدی استان باشیم و به سمت حل مشکلات واحدها گام برداریم.

,

 

,

کارگروه تسهیل استان به بلوغ رسیده است

, کارگروه تسهیل استان به بلوغ رسیده است,

هدایت حاتمی عصر امروز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: کارگروه تسهیل استان به یک بلوغ رسیده است و تشکل ها و انجمن های استان نیز به خوبی پای کار هستند اما بسیاری از مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی به سرعت حل و فصل نمی شود.

,

معاون امور اقتصادی استاندار کرمانشاه افزود: عمده هدف راه اندازی مرکز شبانه روزی فوریت های واحدهای تولیدی سرعت بالا در رسیدگی به واحدها و شکل گیری نظام ارجاعی مناسب است.

,

این مسئول خواستار افتتاح این مرکز طی فردا شد و گفت: این افتتاح  نشان دهنده این است که خدمات در روزهای تعطیل نیز ارائه خواهد شد و به فعالان اقتصادی این پیمان را می دهیم که برای رفع مشکلات از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

,

حاتمی با بیان اینکه عمده کار این مرکز بر عهده سازمان صمت، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و جهاد کشاورزی است، ادامه داد:دستگاه های عضو کارگروه باید از زبده ترین و توانمندترین نیروها برای خدمت رسانی بهره گیرند چرا که این افراد باید ارجاع دهنده و پردازش کننده مشکلات باشند.

,

معاون استاندار کرمانشاه خاطر نشان کرد: با ثبت مشکلات در سامانه معرفی شده برای واحدها خود دستگاه مربوط به دنبال رفع آن می رود که بسیار اثربخش خواهد بود و اگر احتیاج به همفکری فراتر از یک سازمان باشد در کارگروه مطرح خواهد شد.

,

وی بیان داشت: باید سعی شود مشکلات واحدها در کارگروه استانی حل و فصل شود و احتیاجی به ارجاع به کارگروه ملی نداشته باشیم.

,

محسن دارابی عصر امروز در بیست و ششمین کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان کرمانشاه از راه اندازی مرکز شبانه روزی فوریت های واحدهای تولیدی در استان خبر داد و اظهار داشت: در این راستا مشکلات و مسائل مربوط به واحدهای تولیدی بررسی و در حداقل مدت و کوتاهترین زمان ممکن بررسی و پاسخ داده خواهد شد.

,

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه افزود: بر این اساس مکاتباتی با دستگاه های اصلی عضو کارگروه ستاد تسهیل استان صورت گرفته است و دستگاه ها نمایندگانی را برای آموزش به کارگروه معرفی کردند و طی هفته جاری آموزش های لازم در این زمینه ارائه شده است که ۹۵ درصد دستگاه های مرتبط نفرات خود را معرفی کردند.

,

این مسئول ادامه داد: سازمان جلسات سازمان صمت با ظرفیت ۷۰ نفر به عنوان مکان این مرکز شبانه روزی در نظر گرفته شده است که با توجه به شرایط کرونایی فضای مناسب و تجهیزات لازم را برای ۳۰ نفر فراهم کردیم و این آمادگی وجود دارد که طی فردا یا پس فردا افتتاح شود.

,

دارابی خاطر نشان کرد: ارزیابی عملکرد کارگروه ستاد تسهیل استان ها از این به بعد بر اساس سامانه خواهد بود و درخواست های لازم نیز باید در این سامانه ثبت و مورد بررسی و ارجاع قرار گیرند.

,

وی با بیان اینکه کارشناس مربوطه مشکلات واحدها را بررسی و به مجموعه آن اداره به منظور بررسی ارجاع می دهد، عنوان کرد: در صورت برطرف نشدن مشکلات به کارگروه استانی ارجاع و در صورت برطرف نشدن و نیاز به بررسی بیشتر در مرحله سوم به کارگروه ملی ارجاع داده می شود.

,

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه ادامه داد: آمادگی حضور شبانه روزی در این مرکز فوریت ها به منظور بررسی مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی و واحدهای تولیدی را داریم ضمن اینکه نمایندگان تمام دستگاه ها نیز وجود دارند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
هوشنگ بازوند, استاندار کرمانشاه راه اندازی مرکز شبانه روزی فوریت های واحدهای تولیدی را کار ارزشمندی دانست و گفت: چرا که صنعت و صنعتگران احساس می کنند دولت به دنبال حل مشکلات آنها است.