واکنش کاربران توییتر به تفاوت معنادار قانون‌مداری و اخلاق‌مداری نیروی انتظامی در ایران با جنایات پلیس در آمریکا
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، فوت یک متهم و دستور بازداشت پلیس خاطی در مشهد، کاربران شبکه های اجتماعی را به تمجید از نیروی انتظامی و قوه قضاییه در راستای تقید به اخلاق در عین اقتدار واداشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,
 
,
بر اساس گزارش ویدیویی مبهم در شبکه های اجتماعی از برخورد یک نفر پلیس در مشهد با فردی که معتاد به نظر میرسد و با تماس مردم با ۱۱۰ دستگیر شده منتشر شده که دستمایه موج سواری ضد انقلاب می شود.
,
 
,
 
,
خبر دادستان مشهد از رسیدگی به تخلف احتمالی تمجید برخی کاربران شبکه های اجتماعی را به دنبال داشته و موجب مقایسه با تقدیر و تمجید رئیس جمهور آمریکا از پلیس قاتل جورج فلوید شده است.
,
 
,
یکی از کاربران توییتر با مقایسه عملکرد پلیس ایران و آمریکا در برخورد با چنین موردی نوشت: تفاوت داستان مهرداد سپهری با جرج فلوید اینجاست که در عین حالی که میدونیم مهرداد معتاد متجاهری بوده که مزاحم همسر سابقش شده اما دادستان ما دنبال کشف حقیقته و از عوامل احتمالی قتل ایشون برخورد قانونی میکند و هیچگونه مماشات نخواهد کرد. اما میشه بفرمایید قاتل جرج فلویدها کجا هستند؟
,
 
,
, ,
 
,
کاربر دیگری در تویتتر نوشت: پلیس به خاطر امنیت مردم #مهرداد_سپهری رو کنترل کرده. این خیلی خوبه اما از اون بهتر، دادستانی هست که بلافاصله پلیس رو به خاطر اشتباهش برای ایجاد نظم، جریمه کرده.
,
 
,
, ,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
خبر دادستان مشهد از رسیدگی به تخلف احتمالی پلیس در فوت یک متهم، تمجید برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی را به دنبال داشته و موجب مقایسه با تقدیر و تمجید رئیس جمهور آمریکا از پلیس قاتل جورج فلوید شده است.