وضعیت بحرانی بیمارستان میبد از نبود اکسیژن تا کمبود نیرو
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، ذبیح‌الله برجسته، مدیر بیمارستان امام جعفر صادق (ع) شهرستان میبد با بیان اینکه هم‌اکنون تمام ظرفیت بیمارستان در بخش کرونا و آی سی یو 1 و 2 و همچنین ظرفیت 24 تخت بخش اورژانس تکمیل‌شده است، گفت: برای اینکه بتوانیم این بیماری را شکست دهیم نیاز است تا شهروندان از دورهمی‌ها، مجالس و ترددهایی بی‌مورد پرهیز کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر شدیداً دچار مشکل تأمین اکسیژن شده‌ایم، افزود: هم‌اکنون اکسیژن بیماران از طریق کپسول‌های صنعتی تأمین می‌شود که با شروع فصل سرما مطمئناً مشکل ما در شهرستان میبد دوچندان خواهد شد.

,

برجسته تعداد پرسنل بیمارستان امام جعفر صادق (ع) که به کرونا مبتلا شده‌اند را 35 نفر اعلام کرد و اذعان داشت: این افراد مبتلا شده به خاطر شرایطی که دارند نمی‌توانند به بیماران خدمات ارائه کنند که سبب شده شدیداً با کمبود نیروی درمانی، پرستاری و خدمات در بیمارستان مواجه شویم.

,

مدیر بیمارستان امام جعفر صادق (ع) شهرستان میبد ادامه داد: با توجه به کمبود نیرو، درخواست نیروی داوطلبانه داشته و از تمام افرادی که می‌توانند به کادر درمانی کمک کنند درخواست همکاری داریم.

,

وی در پایان خطاب به مردم، گفت: درخواستمان از همه همشهریان عزیز این است که در این شرایط از هرگونه مراجعه غیرضروری به این مرکز خودداری کرده و درمان‌های سرپایی خود را در سایر مراکز درمانی انجام دهند.

,

انتهای پیام/
 

,
]
برجسته مدیر بیمارستان امام جعفر صادق (ع) شهرستان میبد از وضعیت بحرانی این بیمارستان به دلیل کمبود اکسیژن و کمبود نیرو خبر داد.